نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

بازگشت چند شخصیت دیگر Breaking Bad در فصل پنجم سریال Better Call Saul تایید شد

شبکه AMC حضور چند شخصیت دیگر سریال Breaking Bad را در فصل پنجم سریال Better Call Saul تایید و اعلام کرده است.

به‌تازگی شبکه AMC از تمدید سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) برای فصل ششم و پایانی خبر داده است. پخش فصل پنجم این سریال نیز قرار است با پخش دو قسمت پشت سرهم در دو شب آغاز شود که قسمت اول در تاریخ ۲۳ فوریه امسال (۴ اسفند) و قسمت دوم در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) از شبکه AMC منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت شخصیت‌های بیشتری از سریال Breaking Bad (برکینگ بد) در فصل پنجم اسپین‌آف و پیش درآمد این مجموعه تایید و اعلام شده است. شبکه AMC تایید کرد که دین نوریس، بازیگر نقش هنک شریدر و استیون مایکل کوئیزادا، بازیگر نقش استیون گومز قرار است در فصل پنجم سریال Better Call Saul بازگردند و همچنین تصویری از حضور این ۲ مامور سازمان مواد مخدر شهر البوکرکی نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌تواند این تصویر را مشاهده کنید:

فصل پنجم سریال Better Call Saul

هنک در واقع باجناق والتر وایت بود که حداقل در تصویر منتشر شده شاهد رابطه دوستانه او با جیمی مک‌گیل با بازی باب ادنکیرک، هستیم. هنک و استیون گومز تنها شخصیت‌های سریال Breaking Bad نیستند که قرار است در فصل پنجم سریال Better Call Saul بازگردند و شبکه AMC تایید کرد که رابرت فورستر، بازیگر نقش اد گالبریث نیز قرار است در فصل پنجم این سریال بازگردد. ماه مهر امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رابرت فورستر در سن ۷۸ سالگی دار فانی را وداع گفته که به‌نظر می‌رسد پیش از این اتفاق تلخ، صحنه‌های او فیلمبرداری شده‌اند. بااین حال، فعلا خبری از بازگشت والتر وایت یا جسی پینکمن در فصل پنجم سریال Better Call Saul نیست و شاید شاهد بازگشت آن‌ها در فصل ششم باشیم.

فصل پنجم سریال Better Call Saul

 جاناتان بنکس در نقش مایک ارمنترات، جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ، مایکل ماندو در نقش ناچو، ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر و تونی دالتون در نقش لالو، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Better Call Saul حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند چهار فصل گذشته، وظیفه ساخت فصل پنجم این سریال بر عهده وینس گیلیگان و پتر گولد بوده که برای ساخت فصل ششم نیز باز خواهند گشت.


منبع TVWeb
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده