نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۸

تونی دالتون جزو بازیگران اصلی فصل پنجم Better Call Saul خواهد بود

تونی دالتون، بازیگر نقش لالو در فصل چهارم سریال Better Call Saul، یکی از بازیگران اصلی فصل پنجم این سریال خواهد بود.

مرداد سال گذشته بود که شبکه AMC از تمدید سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) برای فصل پنجم خبر داد و مدتی پیش این شبکه تایید کرد که فصل پنجم مجموعه پیش درآمد سریال Breaking Bad (برکینگ بد) قرار نیست تا سال ۲۰۲۰ منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که شخصیت شرور و منفی اصلی فصل پنجم این سریال مشخص شده باشد. ددلاین در یک خبر اختصاصی گزارش داد که تونی دالتون، بازیگر نقش لالو سالامانکا به یکی از بازیگران اصلی فصل پنجم سریال Better Call Saul تبدیل شده است. پیش از این در سه قسمت پایانی فصل چهارم این سریال شاهد نقش آفرینی کوتاه دالتون در این نقش منفی بودیم. پیش از این در فصل دوم سریال Breaking Bad شاهد اشاره به شخصیت لالو سالامانکا بودیم که توسط ساول گودمن به آن اشاره شد. 

اگر به یاد نمی‌آورید، ساول گودمن توسط والتر وایت و جسی پینکمن دزدیده می‌شود و در ادامه او را به بیابان می‌آورند که ساول در ابتدا فکر می‌کند که آن‌ها لالو هستند و شروع به التماس به والتر و جسی می‌کند که او را نکشند، اما در ادامه متوجه می‌شود که آن‌ها لالو نیستند. شخصیت لالو برای اولین بار در قسمت هفتم فصل سریال Better Call Saul حضور پیدا کرد و او در ادامه به دنبال ورنر زیگلر بود. با این حال، نقش او در فصل چهارم این سریال کوتاه بود و حال او یکی از بازیگران اصلی فصل پنجم این سریال است که قابل انتظار است او شخصیت شرور و منفی اصلی فصل پنجم سریال Better Call Saul نیز باشد.

علاوه بر دالتون، باب ادنکیرک در نقش جیمی مک‌گیل، جاناتان بنکس در نقش مایک ارمنترات، جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ، مایکل ماندو در نقش ناچو و ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Better Call Saul حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل گذشته، وظیفه ساخت فصل پنجم این سریال بر عهده وینس گیلیگان و پتر گولد خواهد بود. پیش از این در سریال Sr. Avila که سریال لاتین زبان شبکه HBO است، شاهد نقش آفرینی تونی دالتون بودیم.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده