نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

آمازون ساخت سریال The Dark Tower را لغو کرد

شبکه آمازون از لغو ساخت سریال The Dark Tower پس از ساخت قسمت آزمایشی خبر داده و این سریال قرار نیست از این سرویس استریم منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمازون ساخت سریال The Dark Tower (برج تاریک) را متوقف کرده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، آمازون پس از ساخت قسمت پایلوت یا آزمایشی تصمیم گرفت تا دیگر روی این سریال فانتزی کار نکند و ساخت آن را متوقف کند. گلن مازارا، شورانر اول سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، وظیفه ساخت سریال «برج تاریک» را بر عهده دارد و در این سریال با شرکت فیلمسازی MRC همکاری می‌کند. در حال حاضر MRC در حال گفتگو با شبکه‌های دیگر است تا بار دیگر ساخت سریال The Dark Tower را احیا کند و باعث لغو کامل آن نشود. ددلاین می‌گوید که ساخت اقتباس تلویزیونی The Dark Tower بسیار دشوار توصیف شده است.

این تنها دلیل نیست و حتی منابع نزدیک به ددلاین گفته‌اند که آمازون در زمان ساخت قسمت آزمایشی احساس کرده که این سریال به بزرگی و در سطح سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و سریال The Wheel of Time (چرخ زمان)، ۲ سریال فانتزی دیگر آمازون نبوده و سطح پایین‌تری داشته و همین موضوع باعث شده تا آمازون از ساخت این سریال کناره‌گیری کند. پیش از این سونی فیلم The Dark Tower با بازی ادریس البا و متیو مک کانهی را تولید و در سال ۲۰۱۷ منتشر کرده بود که تمرکز این فیلم روی منشا داستانی شخصیت رولند دشان و مبارزه او با مرد سیاه‌پوش بود. این فیلم نه تنها نقدهای منفی را دریافت کرد، بلکه در گیشه با یک شکست تجاری نیز مواجه شد.

در سریال The Dark Tower سم استرایک و یاشپر پاکونن، نقش دو شخصیت مرد سیاه‌پوش و رولند را بر عهده دارند و همچنین در این سریال که اقتباسی از رمان‌های استیون کینگ است، قرار است شاهد حضور بازیگرانی از جمله مایکل روکر و جروم فلین نیز باشیم. در هر حال آمازون در حال ساخت دو اقتباس فانتزی بزرگ دیگر یعنی سریال The Lord of the Rings و سریال The Wheel of Time است و همچنین اخیرا با فیبی والر-بریج، سازنده سریال Fleabag (فلیبگ) قرارداد همکاری و چند جانبه‌ای را امضا کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده