نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

سریال You برای فصل سوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس سرانجام رسما اعلام کرد که سریال You برای فصل سوم تمدید شده و بازگشت دو بازیگر آن را در فصل سوم نیز اعلام کرد.

اوایل این ماه بود که فصل دوم سریال You (شما) از شبکه نتفلیکس منتشر و با استقبال گسترده منتقدان و بینندگان مواجه شد. حال در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال محبوب برای فصل دوم تمدید شده است. شبکه نت فلیکس امروز رسما از تمدید سریال You برای فصل سوم خبر داد که در آن قرار است شاهد ادامه ماجراجویی جو گلدبرگ با شخصیت لاو باشیم. فصل اول این سریال در ابتدا از شبکه Lifetime (لایفتایم) منتشر و در ادامه توسط نتفلیکس خریداری شد که فصل اول آن با استقبال بینندگان این سرویس استریم نیز مواجه شده بود. تمدید سریال You خیلی نمی‌تواند باعث غافلگیری شود؛ چرا که فصل دوم با سوالات زیادی به پایان رسید و همچنین مدتی پیش شبکه Netflix توانست سوبسید تشویقی از ایالت کالیفرنیا برای ساخت فصل سوم سریال «شما» در این ایالت دریافت کند.

همچنین فصل سوم سریال You قرار است مانند دو فصل گذشته در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود که بازگشت پن بدجلی در نقش جو گلدبرگ و ویکتوریا پدرتی در نقش لاو کوئین، در فصل سوم این سریال رسما تایید و اعلام شده است. گرگ برلانتی و سرا گمبل، وظیفه ساخت سریال You را بر عهده دارند و برای ساخت فصل سوم نیز باز خواهند گشت. سریال شما اقتباسی از رمان You و Hidden Bodies اثر کارولین کپ‌نس است که او در ساخت سریال نیز نقش داشته است. اگرچه کپ‌نس اخیرا کار نوشتن کتاب سوم را نیز به پایان رسانده، اما در فصل دوم سریال You شاهد ایجاد تغییراتی در داستان بودیم که قابل انتظار است این تغییرات در فصل سوم در مقایسه با کتاب وجود داشته باشد و حتی داستان متفاوتی را نیز دنبال کند.

همچنین خبر بد برای طرفداران این است که فصل سوم سریال You قرار است در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده