نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

مینی سریال Parasite برای شبکه HBO در دست ساخت است

بونگ جون هو و آدام مک‌کی در حال همکاری با شبکه HBO برای ساخت مینی سریال Parasite هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک سریال محدود از فیلم Parasite (انگل) در دست ساخت است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، این فیلم که در سال ۲۰۱۹ توانست تحسین بسیاری از منتقدان و بینندگان را به‌دست بیاورد، حال قرار است یک مینی سریال براساس آن برای شبکه HBO ساخته شود. فیلم انگل به کارگردانی بونگ جون-هو، موفق شد جایزه نخل طلای هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم کن را به‌دست بیاورد تا موفقیتی بزرگ در کارنامه این کارگردان با سابقه و سینمای کره جنوبی ثبت شود. در سریال Parasite بونگ جون-هو که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم اصلی را بر عهده داشته، قرار است با آدام‌ مک کی، کارگردان فیلم The Big Short (رکورد بزرگ) و فیلم Vice (وایس)، همکاری کند.

بونگ جون هو و آدام مک‌کی

مک‌کی پیش از این به‌عنوان تهیه کننده در سریال Succession (وراثت) که اخیرا جایزه گلدن گلوب بهترین سریال درام را دریافت کرده، با شبکه HBO همکاری کرده و کارگردانی قسمت اول این سریال را نیز بر عهده داشته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال انگل در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که بونگ جون هو و مک‌کی قرار است به‌عنوان تهیه کننده در سریال حضور داشته باشند و همچنین شبکه HBO توانسته در رقابت با شبکه نتفلیکس حق ساخت این سریال را دریافت کند. هالیوودریپورتر می‌گوید جزئیاتی دقیقی از داستان و اتفاقات سریال Parasite در دسترس نیست و این سریال ممکن است یک اقتباس انگلیسی زبان و غربی از فیلم اصلی باشد یا حتی ممکن است یک داستان کاملا متفاوت را دنبال کند. 

سونگ کانگ-هو، لی سون-کیون، چو یئو جئونگ، جانگ های-جین، چوی وو-شیک و پارک سو-دام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Parasite حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم انگل تا به امروز بیش از ۱۳۰.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده و اخیرا جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی را نیز دریافت کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده