نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۹

اسکات دریکسون از کارگردانی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness انصراف داد

مارول استودیو و اسکات دریکسون از قطع همکاری خود در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness به علت اختلاف نظر خبر داده‌اند.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 بود که مارول استودیو ساخت دنباله‌ فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) را رسما تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است Doctor Strange In The Multiverse Of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) نام داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم باید به‌دنبال یک کارگردان جدید باشد. به نقل از ورایتی، مارول تایید کرد که اسکات دریکسون دیگر قرار نیست وظیفه کارگردانی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را بر عهده داشته باشد و دلیل این موضوع نیز اختلاف نظر بین این استودیو و این کارگردان اعلام شده است. بااین حال، دریکسون همچنان به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. مارول در بیانیه منتشر شده گفت:

مارول استودیو و اسکات دریکسون به علت اختلاف نظر و عقیده تصمیم گرفتند تا راه خود را در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness از یکدیگر جدا کنند. ما از اسکات برای تمامی زحماتش در دنیای سینمایی مارول تشکر می‌کنیم.

Doctor Strange

دریکسون نیز با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر ضمن تایید این خبر و گفتن حرف‌های مشابه، از فرصتی که مارول به او داده تشکر کرد، اما جزئیاتی از این اختلاف نظر را عنوان نکرد. بااین حال، ورایتی می‌گوید که جدایی دریکسون قرار نیست تاثیری را روی مراحل تولید فیلم بگذارد و مراحل فیلمبرداری فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness طبق برنامه از ماه می ۲۰۲۰ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد و تغییری در زمان اکران فیلم نیز داده نمی‌شود. در حال حاضر مارول استودیو به‌دنبال استخدام یک کارگردان جدید است که احتمالا به‌زودی کارگردان جدید فیلم Doctor Strange 2 مشخص خواهد شد. 

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین تاکنون حضور بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیمف (اسکارلت ویچ) و بندیکت وانگ در نقش وانگ در این فیلم تایید و اعلام شده است. جید بارتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله‌ فیلم Doctor Strange را بر عهده دارد و این فیلم قرار است با سریال WandaVision (وانداویژن) و سریال Loki (لوکی) ارتباط داشته باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده