نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

تریلر جدید فیلم The New Mutants هفته آینده منتشر خواهد شد

جاش بون، کارگردان فیلم The New Mutants، سرانجام زمان دقیق انتشار تریلر جدید این فیلم را اعلام کرده است.

مهر ماه سال ۹۶ بود که شرکت فاکس قرن بیستم اولین تیزر تریلر فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) را منتشر کرد. این تریلر با اینکه با واکنش مثبت مخاطبان نیز مواجه شده بود، اما در ادامه فاکس دو بار اکران این فیلم را برای یک فیلم‌برداری دوباره گسترده و تبدیل کردن آن به یک فیلم ترسناک واقعی عقب انداخت و در حال حاضر این فیلم که وضعیت روشنی ندارد، قرار است در بهار سال ۲۰۲۰ اکران شود. اوایل این ماه بود که جاش بون، کارگردان و نویسنده این فیلم ابرقهرمانی، تایید کرد که سرانجام تریلر جدید قسمت فرعی فیلم X-Men (ایکس من) قرار است در طول ماه ژانویه ۲۰۲۰ منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ رسمی انتشار دومین تریلر این فیلم رسما اعلام شده است. جاش بون با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد که تریلر جدید فیلم The New Mutants قرار است در روز دوشنبه، ۶ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۶ دی) که هفته آینده خواهد شد، منتشر شود.

The New Mutants

بون تایید کرد که تریلر با همکاری نیت لی و پیتر دمینگ و نظارت او آخرین مراحل ادیت را پشت سر می‌گذارد. فیلم The New Mutants داستان ۵ میوتنت نوجوان به‌نام‌های ولفسبین، مجیک، سان‌اسپات، میراژ و کنون‌بل را دنبال می‌کند که از قدرت‌های خود ترس و وحشت دارند و توانایی کنترل آن را ندارند. آن‌ها ضمن اینکه باید قدرت خود را کشف و استفاده از آن را یاد بگیرند، باید برای فرار از گناهان گذشته خود بجنگند و خود را نجات دهند. میسی ویلیامز، آنا تیلور جوی، هنری زاگا، بلو هانت، چارلی هیتون و آلیس براگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ترسناک The New Mutants حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم The New Mutants قرار است در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود و بون تایید کرد که تاریخ اکران این فیلم دیگر قرار نیست تغییر کند. بااین حال، اطلاعاتی از نسخه اکران این فیلم و اینکه در نهایت فیلمبرداری دوباره آن انجام شده یا خیر، منتشر نشده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده