نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال The Witcher به‌زودی آغاز می‌شود

مراحل تولید و ساخت فصل دوم سریال The Witcher (ویچر) آغاز شده است و مراحل فیلم‌برداری نیز در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز خواهد شد.

سریال The Witcher (ویچر) اقتباسی از رمانی با همین عنوان، اثر اندری ساپکوفسکی است. فصل اول سریال The Witcher براساس دو رمان اول این مجموعه به‌نام‌های Sword of Destiny و The Last Wish تولید شده است. فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید شد و ۵ روز پیش از سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) پخش شد. سرویس استریم نتفلیکس امید زیادی به موفقیت این سریال دارد و چندی پیش اخباری مبنی بر تمدید زودهنگام آن برای چند فصل دیگر منتشر شده بود. سریال The Witcher برگرفته از سری کتاب‌های «ویچر» است و هیچ ارتباطی با داستان سه‌گانهٔ بازی The Witcher ندارد.

The Witcher

حال در خبری جدید در رابطه با سریال «ویچر»، لورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال Daredevil (دردویل) که به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال «ویچر» حضور دارد، از ساخت فصل‌های بعدی این سریال درام و فانتزی سخن گفت و طبق سخنان وی، مراحل تولید و ساخت فصل دوم آغاز شده است و مراحل فیلم‌برداری نیز در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز خواهد شد و شاید به‌زودی تاریخ دقیق پخش فصل دوم این سریال به‌صورت رسمی اعلام شود.


لورن اشمیت هیسریش طی مصاحبه‌ای که با سایت کلایدر داشت، در رابطه با فصل دوم سریال The Witcher چنین گفت:

مورد عالی از فصل دوم که می‌توانم شما را از آن باخبر کنم، داستان است که تمرکز بسیار بیش‌تری در آن بر روابط شخصیت‌ها و دیگر جزئیات شده است. فصل دوم چهارچوب داستانی قوی‌تری دارد، چون تمام روابطی که در فصل ابتدایی جوانه زد و به‌تصویر کشیده شد، در فصل دوم شاهد به‌ثمر نشستن نتیجه و درواقع میوه دادن آنان خواهیم بود.

لورن اشمیت هیسریش در رابطه با آغاز مراحل فیلم‌برداری فصل دوم سریال «ویچر» چنین گفت:

هنوز مراحل فیلم‌برداری فصل دوم را شروع نکرده‌ایم، اما برای استفاده از تمامی داستان‌ها، ایده‌های بسیار خوبی داریم.

بااین‌حال انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری فصل دوم سریال «ویچر» از اوایل فصل بهار سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز شود. بد نیست بدین نکته اشاره کنیم که لورن اشمیت هیسریش پیش‌تر در مورد ساخت فصل‌ دوم و احتمال ساخت فصل‌های بعدی چنین گفته بود:

فصل دوم؟! من برای تولید هفت فصل از «ویچر» آماده هستم!

البته هنوز برای صحبت‌های رسمی در این زمینه زود است و هنوز سراغ تولید فصل دوم هم نرفته‌ایم (که از خدا می‌خواهم زودتر برویم)، ولی یکی از مواردی که در تولید سریال «ویچر» به آن توجه داشتیم این بود که چگونه مخاطبان را جذب و با خود همراه کنیم تا عطش دنبال کردن ماجراهای بعدی را داشته باشند. بدترین کاری که می‌توانستیم انجام دهیم این بود که همه‌ی انرژی خود را تنها روی یک فصل بگذاریم و جای کار بیشتری برای ادامه‌ٔ مسیر شخصیت‌ها و رشد شخصیت‌پردازی آن‌ها نگذاریم.

اشمیت هیسریش حال در رابطه با مصاحبهٔ قدیم خود که گفته بود تصمیم به‌ساخت هفت فصل از این سریال دارند، چنین سخنان خود را ادامه داد:

بامزه است، چون من در مصاحبه‌ای گفتم که می‌توان فیلمنامه هفت فصل را بنویسم. همچنین مطمئنم روز بعد آن مصاحبه گفتم اگر به من فرصت داده شود، می‌توانم فیلمنامه بیست فصل را بنویسم. تا زمانی‌که مردم به‌پروژه علاقمند باشند و منابع داستانی باشد که بتوانم فیلمنامه را از روی آن بنویسم، می‌توانم تا مدت زمانی طولانی نگارش فیلمنامه «ویچر» را ادامه دهم.

جالب اینجا است که بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی که از آغاز پخش سریال The Witcher در سرویس استریم نتفلیکس، تعداد کاربران این بازی در استیم با افزایش ناگهانی و قابل توجهی مواجه شده است. براساس گزارش سایت Playtracker، این بازی هم‌اکنون از آمار ۴۸ هزار کاربر در این سرویس عبور کرده است. این تعداد بیشترین آماری است که از تابستان سال ۲۰۱۶ برای این بازی گزارش شده است. بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی قابل دریافت است.

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، اما اپلتون، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Cinemablend
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده