نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

تصاویر جدیدی از فیلم No Time to Die منتشر شد

مجله امپایر به‌تازگی شماره جدید خود را به فیلم No Time to Die اختصاص داده و تصاویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است.

ماه گذشته بود که سرانجام شرکت یونیورسال پیکچرز و MGM اولین تریلر رسمی فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) را منتشر کردند که در این تریلر شاهد بازگشت شخصیت‌های فیلم‌های قبلی و همچنین معرفی شخصیت‌های جدید بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) منتشر شده است. مجله امپایر شماره ماه فوریه خود را به جدیدترین قسمت مجموعه 007 اختصاص داده که در یک تصویر شاهد حضور جیمز باند به‌همراه شخصیت جدید نومی یا مامور OO هستیم.

در تصویر دیگر شخصیت شرور و منفی سافین با بازی رامی ملک نیز قابل مشاهده است که نمای بهتری از ظاهر و گریم این شخصیت به ما ارائه می‌شود. همچنین امپایر تصویر روی جلد شماره ماه فوریه را به فیلم No Time to Die اختصاص داده و دو تصویر روی جلد نیز منتشر کرده که در یک تصویر شاهد حضور جیمز باند هستیم و در تصویر دیگر اشاره‌ای به لباس جیمز باند دارد که بخشی از لباس به شکل یک گلوله به تصویر کشیده شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. قسمت جدید 007 داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند در حال خدمت نیست و او در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌رهبری شخصی به‌نام سافین به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته هستند.

فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را براساس فیلمنامه‌ای از نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بر عهده داشته است.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده