نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

زمان انتشار تریلر جدید فیلم The New Mutants مشخص شد

جاش بون، کارگردان فیلم The New Mutants سرانجام زمان انتشار تریلر بعدی این فیلم را اعلام کرد که زمان زیادی به آن باقی نمانده است.

مهر ماه سال ۹۶ بود که شرکت فاکس قرن بیستم اولین تیزر تریلر فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) را منتشر کرد. این تریلر با واکنش مثبت مخاطبان نیز مواجه شد، اما در ادامه فاکس دو بار اکران این فیلم را برای یک فیلم‌برداری دوباره گسترده و تبدیل کردن آن به یک فیلم ترسناک واقعی عقب انداخت و در حال حاضر این فیلم قرار است در بهار سال ۲۰۲۰ اکران شود. بااین حال، وضعیت قسمت فرعی فیلم X-Men (ایکس من) همچنان مبهم است و حتی هنوز مشخص نیست این فیلم‌برداری دوباره انجام شده است یا خیر. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار تریلر جدید فیلم The New Mutants مشخص شده است. جاش بون، کارگردان و نویسنده این فیلم ابرقهرمانی در پاسخ به یکی از طرفداران در اینستاگرام تایید کرد که دومین تریلر فیلم The New Mutants به‌زودی و در ماه ژانویه ۲۰۲۰ (دی یا بهمن امسال) منتشر خواهد شد.

اگرچه شرکت والت دیزنی هنوز تبلیغات رسمی فیلم The New Mutants را آغاز نکرده و این فیلم حتی قرار است پیش از فیلم Black Widow (بلک ویدو) اکران شود، اما پیش از این در تابستان امسال نیز اخباری مبنی بر نمایش‌های آزمایش فیلم منتشر شده بود که طبق آن، نتایج این نمایش‌ها مثبت عنوان شده و گفته می‌شد که درواقع نسخه نمایش داده شده از فیلم The New Mutants براساس صحنه‌های جدید و براساس دید و ایده بون بوده و این نسخه از فیلم درواقع ترکیبی از یک فیلم ترسناک، وحشت و کامیک بوکی بوده است. فیلم The New Mutants درکنار فیلم Deadpool (ددپول) یکی از دو محصولی است که صحبت‌های زیادی در مورد آینده آن می‌شود که ظاهرا وضعیت ددپول به مراتب بهتر است و این شخصیت ممکن است با بازی رایان رینولدز، به دنیای سینمایی مارول اضافه شود.

فیلم The New Mutants در حال حاضر قرار است در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. میسی ویلیامز، آنا تیلور جوی، هنری زاگا، بلو هانت، چارلی هیتون و آلیس براگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ترسناک The New Mutants حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده