نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

بازیگر نقش گالادریل جوان در سریال The Lord of the Rings مشخص شد

شبکه آمازون به‌تازگی بازیگر نقش نسخه جوانی شخصیت گالادریل در سریال The Lord of the Rings را انتخاب کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش نسخه جوانی شخصیت گالادریل در سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) مشخص شده است. مورفید کلارک، بازیگر نقش خواهر کلارا در سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او)، به جمع بازیگران این سریال فانتزی مورد انتظار اضافه شده و طبق اطلاعاتی که ورایتی به آن دست یافته، او قرار است نقش نسخه جوانی گالادریل را در سریال ارباب حلقه ها بازی کند. پیش از این، کیت بلانشت نقش شخصیت گالادریل را در سه‌گانه اصلی فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و سه‌گانه فیلم The Hobbit (هابیت) بازی کرده بود و گالادریل اولین شخصیت از مجموعه اصلی است که حضور آن در اقتباس تلویزیونی این مجموعه تایید شده که قرار نیست به داستان رمان‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت بپردازد و اتفاقات آن در دوره متفاوتی نیز جریان دارد. 

سریال His Dark Materials 

علاوه‌بر کلارک، مارکلا کاونا در نقش تیرا، جوزف ماورل در نقش Oren (اورن)، مکس بالدری و اما هوروت، دیگر بازیگرانی هستند که به‌جمع بازیگران سریال The Lord Of The Rings اضافه شده‌اند. در حال حاضر سریال The Lord of the Rings برای فصل دوم نیز تمدید شده است و مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ در کشور نیوزیلند آغاز شود. جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال ارباب حلقه ها حضور خواهند داشت. خوان آنتونیو بایونا، کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده)، وظیفه کارگردانی دو قسمت اول این سریال فانتزی را بر عهده دارد.

انتظار می‌رود که سریال The Lord Of The Rings در سال ۲۰۲۱ از شبکه آمازون منتشر شود. علاوه‌بر نقش آفرینی در سریال His Dark Materials، کلارک اخیرا نقش مینا هارکر را در سریال Dracula (دراکولا) بازی کرده که این مینی سریال قرار است از شبکه BBC و نتفلیکس منتشر شود. فیلم Saint Maud، دیگر فیلمی است که شاهد حضور کلارک در آن بودیم که او در این فیلم ترسناک و روانشناختی، نقش اصلی را بر عهده داشته و این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده