نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

تاریخ اکران فیلم Shazam 2 اعلام شد

برخلاف خبرهایی که اخیرا منتشر شده، امروز شرکت برادران وارنر تاریخ اکران فیلم Shazam با بازی زکری لوی، را رسما تایید و اعلام کرد.

مقاله مرتبط

ماه فروردین امسال بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دنباله فیلم Shazam (شزم) در دست ساخت است و هنری گیدن، یکی از دو نویسنده قسمت اول، برای نوشتن فیلمنامه این فیلم با شرکت برادران وارنر قرارداد همکاری امضا کرده و چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در طول پنل شرکت برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان برزیل امسال که بیشتر با نام CCXP شناخته می‌شود، این شرکت رسما ساخت فیلم Shazam 2 (شزم 2) را تایید و اعلام کرده‌ که در ادامه برادران وارنر این خبر را تکذیب کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران رسمی دنباله فیلم Shazam اعلام شده است. شرکت برادران وارنر رسما اعلام کرد که فیلم Shazam 2 برای اکران در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

به‌تازگی نیز اعلام شده که فیلم The Flash (فلش) قرار است در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ۱۴۰۱) اکران شود و حال فیلم دیگری از مجموعه DC (دی سی) برای اکران در سال ۲۰۲۲ تاریخ اکران دریافت کرده است. همچنین دنباله فیلم Aquaman (آکوامن) دیگر فیلم دنیای DC در سال ۲۰۲۲ خواهد بود که فیلم Aquaman 2 (آکوامن 2) برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. بااین حال، اطلاعات بیشتری از فیلم Shazam 2 در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که زکری لوی برای نقش آفرینی دوباره و دیوید اف. سندبرگ برای کارگردانی در دنباله فیلم Shazam بازگردند.

فیلم Shazam در ماه فروردین امسال به‌روی پرده‌های سینما رفت و توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند و در نهایت بیش از ۳۶۴.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل بیش از ۱۴۰.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۴.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. همچنین فیلم Black Adam (بلک آدام) با بازی دواین جانسون، که از دشمنان شزم در دنیای کامیک DC است، نیز در دست ساخت است که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) اکران شود.


منبع TheWrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده