نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

ساخت فیلم Shazam 2 در CCXP تایید نشده است

برخلاف خبرهای منتشر شده، شرکت برادران وارنر در CCXP امسال ساخت فیلم Shazam 2 با بازی زکری لوی، را رسما تایید نکرده است.

مقاله مرتبط

ماه فروردین امسال بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دنباله فیلم Shazam (شزم) در دست ساخت است و هنری گیدن، یکی از دو نویسنده قسمت اول، برای نوشتن فیلمنامه این فیلم با شرکت برادران وارنر قرارداد همکاری امضا کرده و چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در طول پنل شرکت برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان برزیل امسال که بیشتر با نام CCXP شناخته می‌شود، این شرکت و DC (دی سی) رسما ساخت فیلم Shazam 2 (شزم ۲) را تایید و اعلام کرده‌اند و زکری لوی قرار است برای نقش آفرینی دوباره در نقش شزم و دیوید اف. سندبرگ برای کارگردانی در فیلم Shazam 2 بازگردد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبر تایید رسمی ساخت دنباله فیلم Shazam تکذیب شده است.

Shazam

طبق خبری که MovieWeb آن را بروزرسانی کرده، شرکت برادران وارنر در بیانیه‌ای اعلام کرد که خبرهای منتشر شده درست نیست و این شرکت ساخت دنباله فیلم Shazam را در CCXP تایید نکرده است. برادران وارنر همچنین اضافه کرد که این موضوع بدان معنا نیست که این فیلم در دست ساخت نیست، اما تیزری که در نمایشگاه CCXP منتشر شد، به معنای تایید رسمی ساخت فیلم Shazam 2 نبوده است و طرفداران و خبرگزاری‌ها این موضوع را اشتباه برداشت کرده بودند. زکری لوی، اشر آنجل، مارک استرانگ، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند، کوپر اندروز، جایمن هانسو، مارتا میلانس، فیت هرمان، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

اکران جهانی فیلم Shazam از ماه فروردین امسال آغاز شد و این فیلم که توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند، در نهایت بیش از ۳۶۴.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل بیش از ۱۴۰.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۴.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. همچنین فیلم Black Adam (بلک آدام) با بازی دواین جانسون، که از دشمنان شزم در دنیای کامیک DC است، نیز در دست ساخت است که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) اکران شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده