نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۲

نام رسمی فیلم The Conjuring 3 مشخص شد

به‌تازگی شرکت برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان برزیل امسال رسما از نام رسمی فیلم ترسناک The Conjuring 3 رسما رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که از نام رسمی فیلم The Conjuring 3 (احضار روح ۳) رسما رونمایی شده است. در طول پنل شرکت برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان برزیل امسال که بیشتر با نام CCXP شناخته می‌شود، نیو لاین سینما اعلام کرد که قسمت سوم فیلم The Conjuring (احضار روح) قرار است با اسم The Conjuring: The Devil Made Me Do It (احضار روح: اهریمن من را وادار به انجام آن کار کرد) به‌روی پرده‌های سینما برود. این فیلم ترسناک برای اکران در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و شما در ادامه می‌توانید لوگوی رسمی منتشرشده از آن را مشاهده کنید.

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It قرار است داستانی دلهره‌آور و گره‌خورده به ترورها، قتل‌های ترسناک و یک موجود اهریمنی ناشناخته را فاش کند که حتی محققان ماور الطبیعه با تجربه‌ای چون اد و لورن وارن را نیز شوکه کرده است. این یکی از حساس‌ترین پرونده‌های آن‌ها محسوب می‌شود که با مبارزه برای روح یک پسر جوان کلید می‌خورد و سپس آن‌ها را به نقطه‌ای فراتر از هر مکانی که قبلا دیده بودند، می‌برد؛ تا در زمان و مکانی قرار بگیرند که درون آن برای اولین‌بار در تاریخ ایالات متحده باشد که یک مظنون به قتل به‌عنوان دفاع ادعا می‌کند که تحت کنترل یک نیروی شیطانی بوده است. پاتریک ویلسون در نقش اد وارن و ویرا فارمیگا در نقش لورن وارن نیز برای نقش آفرینی دوباره در فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It بازگشته‌اند.

جولیان هیلیارد، سارا کاترین، شارلین آمویا، شنون کوک، رونی جن بلوینز و استیسی جانسون، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Conjuring 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه‌ی کارگردانی فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It نیز بر عهده مایکل چاوز بوده که پیش از این فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لالورونا) را کارگردانی کرد و وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه قسمت سوم این مجموعه‌ی ترسناک نیز روی دوش دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلم The Conjuring 2 (احضار روح ۲) بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده