نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۴

پوستر جدید Black Widow و اولین تصاویر WandaVision و The Falcon and the Winter Soldier منتشر شدند

در طول پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان برزیل، اطلاعات و تصاویر جدیدی از فیلم‌ها و سریال‌های جدید این استودیو منتشر شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات و تصاویر جدیدی از فیلم‌ها و سریال‌های جدید دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. اگرچه پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان برزیل که با نام CCXP شناخته می‌شود، تنها ۳۰ دقیقه بود، اما اطلاعات و تصاویر جدیدی توسط کوین فایگی به اشتراک گذاشته شد. هفته گذشته بود که مارول استودیو سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم Black Widow (بلک ویدو) را منتشر کرد که این تریلر با استقبال طرفداران مواجه شد. حال پوستر جدید و اختصاصی CCXP این فیلم مورد انتظار منتشر شده که در آن شاهد حضور ناتاشا با طرحی گرافیکی و جذاب هستیم که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Black Widow

همچنین تصاویر جدیدی از فیلم Black Widow به‌صورت اختصاصی منتشر شد که در این تصاویر متوجه شدیم که نگهبان قرمز و ملینا در واقع ازدواج کرده‌اند تا یکی از نظریه‌های تریلر اول درست از آب در بیاید. همچنین اولین تیزر تریلر فیلم The Eternals (اترنالز) نیز در طول پنل نمایش داده شد که این تریلر کوتاه قرار نیست به این زودی منتشر شود و احتمالا تا چند ماه آینده باید صبر کرد، اما طبق گفته کسانی که تریلر را تماشا کرده‌اند، این فیلم شباهتی به دیگر فیلم‌های مارول ندارد و اولین تریلر فیلم The Eternals توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. همچنین فایگی توضیح داد که اتفاقات فیلم اترنالز قرار است در حدود ۷ هزار سال قبل جریان داشته باشد و در طول فیلم شاهد قدرت کامل و عظیم Celestials خواهیم بود و ظاهرا دویانت‌ها که گروه شرور و منفی فیلم هستند، نسبت به نسخه کامیک آن بسیار تفاوت دارند.

سریال‌های دیزنی پلاس نیز بخش دیگری از پنل مارول را تشکیل دادند و در طول آن شاهد انتشار اولین تصاویر رسمی از سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) و سریال WandaVision (وانداویژن) بودیم که در طول آن مشخص شد که با اینکه سریال WandaVision بیشتر به یک سریال سیتکام دهه ۵۰ میلادی شباهت دارد، اما در این سریال قرار است سرانجام واندا ماکسیمف با نام اسکارلت ویچ معرفی شود تا سرانجام تکامل این شخصیت به پایان برسد و طبق گفته فایگی، او اکنون یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و همچنین فیلم The Eternals قرار است در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) اکران شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده