نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰

اسپین آف فیلم Aladdin براساس شاهزاده آندرس برای دیزنی پلاس در دست ساخت است

والت دیزنی در حال ساخت یک اسپین‌آف لایو اکشن از فیلم Aladdin براساس شخصیت شاهزاده آندرس با بازی بیلی مگنوسن برای دیزنی پلاس است.

فیلم Aladdin (علاالدین) در تابستان امسال به‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نتوانست نقدهای خیلی مثبتی از منتقدان دریافت کند، اما عملکردی فراتر از انتظار در گیشه داشت. این فیلم لایو اکشن موفق شد بیش از ۱.۰۵۰ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل ۳۵۵.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۶۹۵.۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. پس از این موفقیت بود که دن لین، تهیه کننده فیلم Aladdin، از احتمال ساخت دنباله برای این فیلم لایو اکشن خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک اسپین‌آف برای فیلم علاالدین در دست ساخت است. طبق اطلاعات منتشر شده، اسپین‌آف لایو اکشن فیلم Aladdin قرار است براساس شخصیت شاهزاده آندرس تولید شود و بیلی مگنوسن برای نقش‌آفرینی دوباره در این نقش باز خواهد گشت.

Aladdin

این پروژه بدون نام هنوز روزهای اول ساخت خود را سپری می‌کند و قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. همچنین گفته می‌شود که شرکت والت دیزنی جردن دان و مایکل کوامه را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم که قرار است روی شخصیت شاهزاده آندرس تمرکز داشته باشد، استخدام کرده است. فیلم Aladdin توانست به ۴۱امین فیلمی تبدیل شود که به فروش بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا کرده و اولین فیلم لایو اکشن دیزنی که اقتباس از انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی است، قرار است یک فیلم فرعی از آن ساخته شود که گفته می‌شود این استراتژی ممکن است برای دیگر ریبوت‌های موفق دیزنی مثل فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) نیز اجرا شود. 

مگنوسن در طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در آثاری چون فیلم Into the Woods (به‌سوی جنگل)، فیلم The Big Short (رکود بزرگ)، فیلم Bridge of Spies (پل جاسوس‌ها) و فیلم Game Night (شب بازی)، شناخته می‌شود و شاهد حضور او در فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) نیز خواهیم بود. منا مسعود، نائومی اسکات، ویل اسمیت، مروان کنزاری، نسیم پدراد، نوید نگهبان، بیلی مگنوسن، آلن تودیک و نومان اکار، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aladdin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم علاالدین نیز بر عهده گای ریچی بوده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده