نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸

مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال The Umbrella Academy به پایان رسید

طبق گفته بازیگران، مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Umbrella Academy به پایان رسیده که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ از نتفلیکس منتشر شود. 

در ماه فروردین امسال بود که شبکه Netflix سرانجام از تمدید سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) که اقتباسی از کامیک‌های دارک هورس است، برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال به پایان رسیده است. طبق گفته تام هاپر، بازیگر نقش لوتر و جاستین مین، بازیگر نقش بن در صفحه‌های شخصی خود در اینستاگرام، مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Umbrella Academy حدود ۱۰ روز پیش رسما به پایان رسیده تا مراحل پس از تولید آن آغاز شود. مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا در شهر تورنتو در کشور کانادا انجام شده که انتظار می‌رود در طول سال ۲۰۲۰ از شبکه نت فلیکس منتشر شود.

The Umbrella Academy

تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الن پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و جاستین مین در نقش بن، از جمله بازیگران و اعضای خانواده هارگریوز هستند که برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود در فصل دوم سریال The Umbrella Academy بازگشته‌اند. ریتو آریا، یوسف گیت‌وود و مارین آیلند، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم این سریال اضافه شده‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا بر عهده استیو بلکمن بوده است. سریال The Umbrella Academy براساس یک مجموعه کامیک اثر جرارد وی و گابریل با و متعلق به کمپانی دارک هورس کامیکز تولید می‌شود.

اولین نسخه از این کامیک در سال ۲۰۰۷ منتشر شد که انتشار آن تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشته و مدتی پیش انتشار آن دوباره از سر گرفته شده است. ماجرای این مجموعه داستان مصور، در مورد یک گروه از ابرقهرمانان روایت می‌شود که همگی به شکل غیر عادی به دنیا آمده‌اند و با توجه به توانایی‌های ذاتی‌ای که در اختیار دارند، تحت سرپرستی شخصی به نام رجینالد هارگریوز درمی‌آیند، اما پس از اینکه هارگریوز به طرز مشکوکی کشته می‌شود، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا به کمک همدیگر راز مرگ رئیس خود را کشف کنند و از آن پرده بردارند و همچنین دنیا نیز قرار است در چند روز آینده به پایان برسد، اما اختلافات خواهران و برادران باعث تغییر همه چیز می‌شود.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده