نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

حضور سه بازیگر جدید در فصل دوم سریال The Umbrella Academy تایید شد

ریتو آریا، یوسف گیت‌وود و مارین آیلند، سه بازیگر جدیدی هستند که در فصل دوم سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) حضور خواهند داشت.

بهمن ماه سال گذشته بود که فصل اول سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) از سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) منتشر شد که در اولین ماه انتشار، این سریال بیش از ۴۵ میلیون بار توسط کاربران سرویس استریم نتفلیکس در سراسر جهان تماشا شد. همین موضوع باعث شد که این سریال به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های این سرویس تبدیل شود و سرانجام در ماه فروردین امسال، نتفلیکس از تمدید سریال The Umbrella Academy که اقتباسی از کمیک‌های دارک هورس است، برای فصل دوم خبر داد.

حال جدیدترین خبر در رابطه با این سریال، اضافه شدن سه بازیگر جدید به فصل دوم است؛ ریتو آریا، یوسف گیت‌وود و مارین آیلند، سه بازیگر جدیدی هستند که در فصل دوم سریال The Umbrella Academy حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت. تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الن پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و جاستین مین در نقش بن، از جمله بازیگران و اعضای خانواده آکادمی آمبرلا هستند که حضورشان در فصل دوم نیز تأیید شده است.

The Umbrella Academy

ریتو آریا که با ایفای نقش در سریال Humans (هیومنز) شبکه AMC شناخته شده است، در سریال The Umbrella Academy نقش شخصیتی با نام لیلا را ایفا می‌کند که مدام تغییر شکل می‌دهد که این ویژگی گاهی بسیار خوب و گاهی بسیار آزاردهنده است.

یوسف گیت‌وود اخیراً در سریال Good Omens (فال نیک) شبکه آمازون حضور داشته است؛ وی قرار است نقش شخصیت ریموند را ایفا کند که شخصیتی بسیار قوی، رهبری با اعتماد به نفس و باهوش است که اصلاً نیازی ندارد خودش را به کسی ثابت کند. ریموند شخصیتی خونگرم و مهربان است و این توانایی را دارد که با نگاه خود، بقیه را خلع سلاح کند.  

آخرین بازیگر اضافه‌شده به فصل دوم سریال The Umbrella Academy، مارین آیلند است که در Y: The Last Man (وای: آخرین مرد) شبکه FX، ایفای نقش کرده است که این سریال در سال ۲۰۲۰ روی آنتن خواهد رفت. آیلند قرار است نقش شخصیت سیسی را ایفا کند که شخصیتی بسیار نترس و بی‌پروا که در جوانی ازدواج کرده است و البته ازدواج نافرجامی داشته است.

سریال The Umbrella Academy براساس یک مجموعه کمیک اثر جرارد وی و گابریل با و متعلق به شرکت دارک هورس کمیکز است که توسط سرویس استریم نتفلیکس تولید شده است. اولین نسخه از این کمیک در سال ۲۰۰۷ منتشر شد که انتشار آن تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشته است. انتشار سری جدید کمیک‌های مجموعه The Umbrella Academy از ماه مهر امسال از سر گرفته شده است. ماجرای این مجموعه داستان مصور، در مورد یک گروه از ابرقهرمانان روایت می‌شود که همگی به شکل غیرعادی به دنیا آمده‌اند و با توجه به توانایی‌های ذاتی‌ای که در اختیار دارند، تحت سرپرستی شخصی به نام رجینالد هارگریوز درمی‌آیند، اما پس از اینکه هارگریوز به طرز مشکوکی کشته می‌شود، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا به کمک همدیگر از راز مرگ رئیس خود را کشف و از آن پرده بردارند.

سریال The Umbrella Academy براساس یک مجموعه کمیک اثر جرارد وی و گابریل با و متعلق به شرکت دارک هورس کمیکز است که توسط سرویس استریم نتفلیکس تولید شده است

در فصل ابتدایی بازیگران دیگری چون مری جی. بلایژ، کمرون بریتون، کلم فیور، آدام گودلی، جان ماگارو، اشلی مدکوی و کیت والش، نیز حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. استیو بلکمن به‌عنوان شورانر و سازنده و جرمی اسلتر به‌عنوان نویسنده فیلمنامه در فصل ابتدایی سریال The Umbrella Academy حضور داشتند.

هنوز تاریخی برای انتشار فصل دوم سریال The Umbrella Academy اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ شاهد پخش آن از سرویس استریم نتفلیکس باشیم. با اینکه اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فصل دوم در دسترس نیست، اما طبق گفته مسئولان نتفلیکس، فصل دوم سریال The Umbrella Academy نیز قرار است در ۱۰ قسمت تولید و پخش شود. مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Umbrella Academy، از خرداد ماه امسال آغاز شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده