نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۴

ستایش مارک همیل از الک گینس، بازیگر فیلم جنگ ستارگان

با نزدیک شدن به زمان اکران Star Wars: The Rise of Skywalker، مارک همیل از همکاری با الک گینس در اولین نسخه‌ی این مجموعه صحبت کرده است.

در حالی‌که کمتر از سه هفته تا اکران جدیدترین فیلم از مجموعه‌ی جنگ ستارگان (Star Wars) باقی‌مانده است، مارک همیل بازیگر نقش لوک اسکای واکر از همکاری خود با الک گینس در اولین فیلم جنگ ستارگان صحبت کرده است.

جنگ ستارگان اثر جرج لوکاس با اکران در سال ۱۹۷۷ توانست به یکی از بزرگ‌ترین آثار سینمایی تبدیل شود؛ فیلمی که به عقیده‌ی خیلی‌ها صنعت سینما را به دوران قبل و بعد از خودش تقسیم کرد. این فیلم باعث معرفی مارک همیل به مخاطبان سینما شد، جوانی که در سن ۲۶ سالگی با ایفای نقش لوک اسکای‌واکر توانست یک‌شبه به اوج موفقیت برسد. در کنار او هریسون فورد هم در نقش هان سولو طرفداران زیادی پیدا کرد؛ بازیگری که هرچند پیش از آن هم در آثار مختلفی بازی کرده بود، ولی این جنگ ستارگان بود که باعث شد شهرت او چندین و چند برابر شود. در کنار این دو بازیگر و همین‌طور کری فیشر در نقش لیا اورگانا، الک گینس هم در فیلم حضور داشت؛ بازیگری که کار خود را در سینما از دهه‌ی ۱۹۳۰ آغاز کرده بود و با حضور در آثار مختلفی از «آرزوهای بزرگ» و «الیور توئیست» تا «پل رودخانه‌ی کوای» به شهرت رسیده و در زمان بازی در فیلم لوکاس، به حد کافی نزد مردم شناخته شده بود. بازی گینس در نقش اوبی وان کنوبی در این فیلم باعث خلق یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های سینمایی آن سال‌ها شد؛ شخصیتی که هنوز هم بعد از چند دهه فراموش نشده است و این روزها سریالی براساس ماجراهای او با بازی ایوان مک‌گرگور در دست تولید است.

الک گینس در سال ۲۰۰۰ و در سن ۸۶ سالگی از دنیا رفت، ولی هنوز هم یاد و خاطره‌ی او نزد طرفداران جنگ ستارگان زنده است و مارک همیل هم به‌تازگی از او به نیکی یاد کرده است:

مردم گاهی‌اوقات از من می‌پرسند: «در زمان تولید فیلم‌های جنگ ستارگان لحظات مفرحی داشتید؟» برای پاسخ به این سوال تنها کافی است ویدیوی زیر را از پشت صحنه‌ی بخش مربوط به سفینه‌ی جنگ ستارگان ببینید.

الگ گینس در زمان تولید این فیلم، در برخورد با ما صبر و تحملی در حد یک شخصیت عرفانی و مقدس داشت.

دانلود ویدیو از آپارات

این پشت صحنه که بخشی از ویدیوهای تبلیغاتی جدید والت دیزنی برای فیلم جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر (Star Wars: The Rise of Skywalker) است، به‌خوبی حال و هوای حاکم بر روند تولید اولین جنگ ستارگان را نشان می‌دهد؛ جایی که جوانان جویای نام و پرانرژی در کنار فردی باتجربه مثل گینس مشغول بازی بودند و صحبت اخیر همیل هم آرامش گینس را در کار با این افراد نشان می‌دهد.

جدیدترین فیلم جنگ ستارگان قرار است پایان‌بخش ماجراهای خاندان اسکای‌واکر باشد؛ فیلمی به کارگردانی جی جی آبرامز و بازی دیزی ریدلی، اسکار آیزاک، جان بویگا، آدام درایور و مارک همیل که در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) اکران خواهد شد


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده