نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

دین دی‌هان به جمع بازیگران سریال Lisey's Story پیوست

دیوید دی‌هان چهارمین بازیگری است که به جمع بازیگران سریال Lisey's Story شبکه اپل تی وی پلاس اضافه شده است.

شرکت اپل و جی جی آبرامز (کمپانی بد ربات) در حال همکاری برای ساخت سریالی براساس رمان Lisey's Story (داستان لیزی) اثر استیون کینگ که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، دیوید دی‌ هان، بازیگر آثاری چون فیلم Chronicle (تاریخچه)، فیلم Lawless (بی‌قانون)، فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲)، فیلم A Cure for Wellness (درمانی برای سلامتی)، فیلم The Kid (کید) و فیلم Valerian and the City of a Thousand Planets (والرین و شهر هزار سیاره)، برای بازی در یک نقش کلیدی به جمع بازیگران سریال Lisey's Story اضافه شده است.

پیش از این حضور جولین مور، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Still Alice (هنوز آلیس)، به‌همراه کلایو اوون، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای Closer (نزدیک‌تر)، در سریال Lisey's Story تایید و اعلام شده بود که این دو بازیگر به ترتیب قرار است نقش لیزی لندون و اسکات لندون را در این سریال بازی کنند و دی‌هان نیز نقش شخصیتی به‌نام جیم دوولی را در این سریال بر عهده دارد. همچنین جوآن آلن نیز دیگر بازیگر سریال داستان لیزی است که نقش شخصیتی به‌نام آماندا را قرار است بازی کند. کینگ وظیفه نوشتن فیلمنامه هر ۸ قسمت سریال Lisey's Story را بر عهده دارد و او به‌همراه آبرامز و بن استفنسون به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در سریال داستان لیزی حضور دارد. 

سریال Lisey's Story به بررسی رویدادهایی می‌پردازد که باعث می‌شود او با واقعیت‌هایی شگفت انگیز و فراموش شده از شوهرش مواجه شود که پیش از این آن را سرکوب و فراموش کرده بود. از ماه گذشته سرویس استریم Apple TV Plus کار خودش را رسما آغاز کرد و تاکنون شاهد تولید و انتشار چندین سریال تلویزیونی برای این سرویس استریم تازه تاسیس بودیم. پس از سریال 11.22.63 و سریال Castle Rock (کسل راک)، سریال Lisey's Story قرار است سومین همکاری مشترک کینگ و آبرامز باشد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده