نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

حضور دو بازیگر دیگر در فیلم Next Goal Wins تایکا وایتیتی تایید شد

ریس داربی و آنگس سمپسون به‌لیست بازیگران فیلم Next Goal Wins (هدف بعدی پیروزی است) تایکا وایتیتی پیوستند.

طبق گزارش اختصاصی سایت خبری دِدلاین، ریس داربی و آنگس سمپسون به فهرست بایزگران فیلم Next Goal Wins (هدف بعدی پیروزی است) تایکا وایتیتی پیوستند. ریس داربی بازیگر نیوزلندی است که سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های Yes Man (مرد بله‌گو)، Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) و Diagnosis: Death (تشخیص بیماری: مرگ) را در کارنامه دارد و فعالیت رسمی این بازیگر از سال ۱۹۹۶ در هالیوود آغاز شده است. آنگس سمپسون، بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و نویسندهٔ اهل استرالیا است که در فیلم‌های زیادی نقش فرعی ایفا کرده است و تماشاچیان وی را با بازی در فیلم ترسناک Insidious (توطئه‌آمیز) به‌یاد دارند؛ فیلمی با بازی پاتریک ویلسون، رز بیرن و باربارا هرشی که کارگردانی آن را جیمز وان بر عهده داشت. ریس داربی سابقه همکاری با وایتیتی را در فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) را دارد و این دومین همکاری آنان خواهد بود.        

taika waititi

مایکل فاسبندر، الیزابت ماس، کایمانا، اسکار کایتلی، دیوید فین، ریچل هاوس، اولی لاتوکفو، بیولا کوالی، سمو فیلیپو و لهی فالپاپالانگی، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Next Goal Wins حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلم Next Goal Wins براساس مستندی با همین عنوان که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، در دست ساخت است که این مستند داستان یک مربی هلندی به نام توماس رانگن را دنبال می‌کند که قصد دارد یک کار تقریباً غیرممکن را انجام دهد. پس از شکست ۳۱-۰ از استرالیا در سال ۲۰۰۱، او در تلاش است تا اعضای یک تیم فوتبال را که اهل ساموآی آمریکا هستند، از یک مشت بازنده چند ساله، تبدیل به برنده کند؛ مایکل فاسبندر نقش توماس رانگن را در این فیلم بر عهده دارد.

ریس داربی سابقه همکاری با وایتیتی را در فیلم What We Do In The Shadows را دارد و فیلم Next Goal Wins، دومین همکاری آنان خواهد بود

چندی پیش تایکا وایتیتی، کارگردان نیوزلندی فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، در سخنانی چنین گفت که پس از ساخت قسمت چهارم مجموعه «ثور» که این فیلم قرار است Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) نام داشته باشد، کار روی لایو اکشن Akira (آکیرا) را آغاز خواهد کرد. فیلم Akira برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود و حتی وایتیتی گرفتن تست بازیگری از بازیگران در سراسر جهان را آغاز کرده بود تا بازیگر مناسب را پیدا کند، اما تداخل دو پروژه باعث شده که مراحل ساخت یکی از آن‌ها متوقف شود و اکران این فیلم نیز قطعاً با تأخیر همراه است. در ماه تیر امسال بود که خبر ساخت قسمت چهارم مجموعه «ثور» فاش شد و چند روز بعد مارول استودیو در پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 ساخت این فیلم را رسماً تأیید و اعلام کرد و همچنین مارول تأیید کرد که ناتالی پورتمن برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش جین فاستر و به‌عنوان شخصیت ثور مؤنث یا مایتی ثور (Mighty Thor) در این فیلم بازمی‌گردد. فیلم Thor: Love and Thunder برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Thor قرار است از ماه اوت ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ماه ۱۳۹۹) آغاز شود که در واقع مراحل فیلمبرداری این فیلم پس از پایان فیلم‌برداری فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) آغاز خواهد شد.

آخرین فیلمی که از تایکا وایتیتی روی پردهٔ سینما اکران شده، فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) است که داستان یک پسر بچه به‌ نام جوجو را روایت می‌کند که مایل است بخشی از جوانان وفادار به هیتلر باشد و در تصوراتش دوست خیالی آدولف هیتلر هم است. او یک دختر یهودی در اتاق زیر شیروانی‌اش پیدا می‌کند و به‌دنبال پیدا کردن راهی برای خلاصی از این دختر است. علاوه بر وایتیتی، اسکارلت جوهانسون، سم راکول، رومان گریفین دیویس، تومانسین مک‌کنزی، ربل ویلسون، آلفی آلن و استیون مرچنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم JoJo Rabbit حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند؛ این فیلم با استقبال نسبی منتقدان همراه شد و تا این لحظه با بودجهٔ ساخت ۱۴ میلیون دلاری، فروشی ۲۱ میلیون دلاری در گیشه داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده