نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶

تاریخ انتشار بلوری فیلم The Lighthouse اعلام شد

بخش محصولات خانگی لاینزگیت و A24 تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم The Lighthouse را تایید و اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی لاینزگیت و A24 تایید کردند که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم ترسناک تحسین شده قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) منتشر شود و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۷ دی ۱۳۹۸) عرضه خواهد شد. نسخه خانگی فیلم The Lighthouse دارای محتوای اضافه نیز خواهد بود که این محتوای اضافه شامل تفسیر صوتی رابرت اگرز (کارگردان فیلم)، بخش A Dark & Stormy Tale و صحنه‌های حذف شده، می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم را مشاهده کنید:

فیلم The Lighthouse

فیلم The Lighthouse داستان دو نگهبان فانوس دریایی را در سال ۱۸۹۰ در نوا اسکوشیا دنبال می‌کند که در یک جزیره دور افتاده و اسرارآمیز نیو انگلند گرفتار شده‌اند و هیچ انسان دیگری به جز آن‌ها در این جزیره حضور ندارد. حال این دو باید با بدترین ترس‌های خود و همچنین تنهایی مواجه شوند. ویلم دفو، رابرت پتینسون و والریا کارمن سه بازیگرانی هستند که در فیلم The Lighthouse حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک و فانتزی بر عهده رابرت اگرز، کارگردان فیلم The Witch (ویچ) بوده است.

علاوه بر کارگردانی، او به‌همراه مکس اگرز نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. فیلم The Lighthouse کاملا سیاه و سفید و با دوربین‌های ۳۵ میلی‌متری فیلمبرداری و ساخته شده که پیش از این در دهه ۲۰ تا ۴۰ میلادی از آن استفاده می‌شد. این فیلم تا به امروز بیش از ۱۰.۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. همچنین اگرز به‌تازگی وظیفه کارگردانی فیلم The Northman (نورثمن) را بر عهده گرفته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده