نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰

قسمت ویژه سریال Friends برای شبکه HBO Max در دست ساخت است

طبق خبرهای منتشر شده، یک قسمت ویژه از سریال Friends برای شبکه HBO Max در دست ساخت است که هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک قسمت ویژه از سریال Friends (فرندز) در دست ساخت است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، قسمت ویژه این سریال سیتکام و کمدی بسیار محبوب قرار است از شبکه HBO Max منتشر شود و همچنین ممکن است شاهد بازگشت هر ۶ بازیگر اصلی سریال در این قسمت باشیم که این موضوع بستگی به امضای قرارداد جدید و همچنین نداشتن تداخل با برنامه‌های آن‌ها دارد. اگرچه مذاکرات همچنان ادامه و هنوز تا تایید رسمی فاصله بسیار زیادی دارد، اما اگر تایید شود در قسمت ویژه فرندز شاهد بازگشت جنیفر آنیستون در نقش ریچل گرین، کورتنی کاکس در نقش مانیکا گلر، لیسا کودرو در نقش فیبی بوفی، مت له بلانک در نقش جویی تریبیانی، متیو پری در نقش چندلر بینگ و دیوید شویمر در نقش دکتر راس گلر، خواهیم بود و همچنین دیوید کرین و مارتا کافمن، سازندگان سریال Friends برای ساخت این قسمت نیز باز خواهند گشت.

سریال Friends

گفته می‌شود که  باب گرینبلات، مدیرعامل وارنرمدیا بزرگترین حامی ساخت قسمت ویژه و همچنین احیای دوباره و بازگشت سریال Friends بوده که این قسمت ممکن است تنها یک گفتگوی ساده با حضور بازیگران و عوامل سریال باشد، اما هنوز این موضوع قطعی نیست. قسمت ویژه سریال Friends به مناسبت ۲۵امین سالگرد این مجموعه قرار است ساخته شود که هنوز زمان انتشار آن نیز مشخص نیست. پیش از این انیستون از احتمال بازگشت و ساخت این قسمت خبر داده بود، اما در حال حاضر ساخت این قسمت قطعی نشده است. 

این در حالی است که تمامی قسمت‌های سریال Friends قرار است از اولین روز فعالیت شبکه HBO Max در دسترس کاربران این سرویس استریم قرار بگیرد. پیش از این ۱۰ فصل و ۲۳۶ قسمت از سریال فرندز تولید و در بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ به‌روی آنتن رفته بودند. سریال Friends یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های شبکه نتفلیکس نیز بوده که قرار است این سرویس استریم را برای حضور در شبکه HBO Max ترک کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده