نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

همبازی شدن متیو گری و آنجلا سارافیان در فیلم کمدی King Knight

متیو گری گابلر، بازیگر سریال Criminal Minds و آنجلا سارافیان، بازیگر سریال Westworld، در فیلم کمدی King Knight همبازی خواهند شد و نقش‌های اصلی را بر عهده خواهند داشت.

طبق گزارش اختصاصی سایت خبری دِدلاین، متیو گری گابلر، بازیگر، فیلمساز، مدل، نقاش و نویسنده آمریکایی، در فیلم کمدی King Knight با آنجلا سارافیان، بازیگر ارمنی-آمریکایی سینمای هالیوود همبازی خواهد شد. کارگردانی این فیلم را ریچارد بیتس جونیور (کارگردان فیلم‌ Tone-Deaf، فیلم Trash Fire، فیلم Suburban Gothic و فیلم Excision) بر عهده خواهد داشت و داستان آن در مورد کشیش اعظمی از محفل کشیش‌هایی با طرز فکری جدید و امروزی است که باید با گذشتهٔ خود و همچنین تمامی رفتارها و فرهنگ‌های آمریکایی مقابله کند.

آنا لین مک‌کرد، نلسون فرانکلین، امیلی چانگ، جانی پامبرتون، جاش فیدم، کیت کامر، اندی میلوناکیس، رانی جنه بلوینز، شین بردی، باربارا کرمپتون و رِی وایز، دیگر بازیگران فیلم King Knight هستند که نقش‌های فرعی را ایفا خواهند کرد. رابرت هیگینبوتام تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

متیو گری گابلر با ایفای نقش شخصیت دکتر اسپنسر در سریال پلیسی و درام Criminal Minds (ذهن‌های مجرم) معروف شد که جف دیویس سازنده این سریال است. تاکنون ۱۴ فصل و ۳۱۴ قسمت از این سریال روی آنتن شبکه CBS رفته است که در آن بازیگرانی چون جنیفر ونگنس، شمر مور، پیجت برواستر، توماس گیبسون، آیشا تیلور، مندی پاتینکین و دنیل هنی حضور دارند و به‌ایفای نقش می‌پردازند.

Angela Sarafyan

آنجلا سارافیان اما حضور در فیلم‌های سینمایی زیادی را در کارنامه دارد که از میان آنان می‌توان به فیلم Love Hurts (عشق لطمه می‌زند)، فیلم The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2 (گرگ‌ومیش: سپیده‌دم - قسمت دوم)، فیلم Lost & Found in Armenia (گمشده و پیداشده در ارمنستان)، فیلم Paranoia (پارانویا) و فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile (فوق‌العاده شرور، به طرز وحشتناکی شیطانی و پست) اشاره داشت. آخرین اثر سینمایی آنجلا سارافیان، فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile بود که کارگردانی آن را جو برلینگر بر عهده داشت و در این فیلم بازیگرانی چون زک افران، لی‌لی کالینز، جان مالکوویچ، جفری داناوان، جیمز پارسونز، هالی جوئل آزمنت و البته جیمز هتفیلد دوست‌داشتنی حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند؛ فیلمی که امتیازات متوسطی از منتقدان دریافت کرد و فروشی ۱۰ میلیون دلاری در گیشه داشت.

داستان فیلم King Knight در مورد کشیش اعظمی از محفل کشیش‌هایی با طرز فکری جدید و امروزی است که باید با گذشتهٔ خود و همچنین تمامی رفتارها و فرهنگ‌های آمریکایی مقابله کند

آنجلا سارافیان در مجموعه‌های تلویزیونی زیادی نیز ایفای نقش کرده است، از جمله سریال Criminal Minds و می‌توان گفت این دومین همکاری رسمی این دو بازیگر با یکدیگر است. اما بدون شک معروف‌ترین نقش سارافیان در چند سال گذشته که نام وی را نیز مطرح کرد، نقش کلمنتی پنی‌فدر بود که در سریال محبوب Westworld (وست ورلد) بود که نقشی اصلی در این سریال دارد و در فصل دوم با بازیگرانی چون ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، اد هریس، جفری رایت، جیمز مارسدن، جیمی سیمپسون، شنون وودوارد، لوک همسورث، تسا تامپسون، سایمون کوارترمن، لوئیس هرتوم، تلولا رایلی، لوئیس هرتوم، بردلی فیشر، جازمین ری، استیون آگ، گوستاو اسکارشگورد، رینکو کیکوچی، هیرویوکی سانادا، فارس فارس، بتی گابریل، جاناتان تاکر، کاتیا هربس و نیل جکسون همبازی بود؛ این سریال براساس فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۷۳ که نوشته و ساخته مایکل کرایتون است، تولید و ساخته می‌شود. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده جاناتان نولان و لیزا جوی است و جی جی آبرامز نیز به عنوان تهیه‌کننده در سریال Westworld حضور دارد.

ایوان ریچل وود، جفری رایت، تسا تامپسون، تندی نیوتون، اد هریس، لوک همسورث، آرون پال، ونسان کسل، مارشاون لینچ و لنا وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Westworld حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند و مشخص نیست که آنجلا سارافیان در این فصل نیز حضور پررنگی خواهد داشت یا خیر. اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فصل سوم سریال «وست‌ورلد» در دسترس نیست و تنها طبق تریلرهای آن می‌دانیم که پارک دوباره بازگشایی شده که شاهد دوره جنگ جهانی دوم خواهیم بود و بخش زیادی از تمرکز فصل سوم نیز احتمالاً در شهر است. پخش فصل سوم سریال Westworld قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO آغاز شود که هنوز تاریخ رسمی برای آن اعلام نشده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده