نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵

اتفاقات سریال لوکی با فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness ارتباط خواهد داشت

کوین فایگی ضمن تایید دوباره ارتباط داشتن فیلم‌ها و سریال‌های مارول، به ارتباط داشتن اتفاقات سریال Loki و فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness اشاره کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم‌ها و سریال‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با بلومبرگ تایید کرد که فیلم‌های دنیای سینمایی مارول ارتباط مستقیمی با سریال‌های سرویس استریم دیزنی پلاس دارند و طرفداران برای تماشای برخی از فیلم‌ها نیاز است تا این سریال‌ها را تماشا کنند. او ضمن تایید دوباره ارتباط داشتن اتفاقات سریال WandaVision (وانداویژن) با فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) اشاره کرد که سریال Loki (لوکی) نیز قرار است با دنباله‌ فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) ارتباط داشته باشد، اما از دادن اطلاعات بیشتری خودداری کرد. پیش از این حضور اسکارلت ویچ به‌عنوان یکی از شخصیت‌های کلیدی در این فیلم تایید شده بود و حال این موضوع ممکن بدان معنا باشد که لوکی نیز قرار است نقش پررنگی را در اتفاقات فیلم داشته باشد.

کوین فایگی

همچنین برخلاف تایید بازگشت الیزابت اولسن برای بازی در نقش واندا ماکسیمف، فایگی حضور یا عدم حضور تام هیدلستون، بازیگر نقش لوکی را در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness تایید نکرده است. علاوه‌بر این، فایگی فاش کرد که سریال Hawkeye (هاوک آی) در ابتدا قرار بود یک فیلم کامل باشد، اما در ادامه تیم خلاق مارول تصمیم گرفت تا این فیلم به یک سریال تبدیل شود و همچنین او ترس از این داشت که جرمی رنر، بازیگر نقش کلینت بارتون بابت این موضوع عصبانی و ناراحت شود، اما او واکنش مثبتی به این تغییر داشته است. سریال‌های دنیای سینمایی مارول قرار است در ۶ تا ۸ قسمت تولید شوند که گفته می‌شود بودجه این سریال‌ها قرار است در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار باشد که بودجه‌ای نزدیک به فیلم‌های مارول نیز محسوب می‌شود.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین سریال WandaVision و سریال Loki در بهار ۲۰۲۱ و سریال Hawkeye در پاییز ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس منتشر خواهند شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده