نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Green Arrow and the Canaries نام اسپین آف سریال Arrow است

شبکه CW رسما اعلام کرد که اسپین آف سریال Arrow قرار است با نام Green Arrow and the Canaries تولید و منتشر شود.

اوایل ماه جاری بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یک اسپین‌آف جدید برای سریال Arrow (کماندار) با محوریت شخصیت‌های زن و دختر الیور کویین در دست ساخت است. تمرکز این سریال قرار است روی میا اسموک، دختر الیور کویین باشد و کاترین مک‌ نامارا بار دیگر برای نقش‌آفرینی در این نقش در این سریال باز خواهد گشت. کیتی کسیدی و جولیانا هارکیوی که هرکدام نسخه‌های متفاوت از شخصیت قناری سیاه (Black Canary) را در سریال Arrow بازی کرده‌اند، برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود در اسپین‌آف نیز باز خواهند گشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام رسمی این سریال اعلام شده است. مارک گوگنهایم، یکی از تهیه کنندگان اسپین‌آف سریال Arrow، با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که Green Arrow and the Canaries (گرین ارو و قناری‌ها) قرار است نام سریال جدید دنیای Arrow باشد.

بث شوارتز، شورانر سریال کماندار، به‌همراه مارک گوگنهایم، جیل بلانكنشيپ و اسکار بالدرراما، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت پایلوت سریال Green Arrow and the Canaries را بر عهده دارند و همچنین به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در آن حضور خواهند داشت. همچنین اتفاقات اسپین‌‌آف سریال Arrow نیز در آینده رخ خواهد داد. پیش از این در فصل هفتم سریال Arrow با شخصیت میا اسموک آشنا شدیم که با یک جهش زمانی و در سال ۲۰۴۰ با این شخصیت برای اولین‌بار ملاقات کردیم و در ادامه شاهد حضور پر رنگ‌تر او بودیم. بااین حال، ممکن است شخصیت میا اسموک به گذشته بازگردد و با بلک کنری‌ها همکاری کند یا اینکه این دو شخصیت به آینده سفر کنند و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

شبکه CW هنوز تاریخی برای انتشار سریال Green Arrow and the Canaries را اعلام نکرده است، اما سریال Arrow قرار است در فصل هشتم به پایان برسد که از هفته گذشته پخش فصل پایانی این سریال محبوب نیز آغاز شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده