نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

سریال Arrow در فصل هشتم به پایان خواهد رسید

سرانجام شبکه CW اعلام کرد که فصل هشتم سریال Arrow (کماندار) قرار است فصل پایانی آن باشد.

سریال Arrow اولین سریال از مجموعه سریال‌های دی سی (DC) شبکه CW بود که پخش آن از سال ۲۰۱۲ آغاز شده و تا به امروز ادامه داشته است. ماه گذشته بود که این سریال برای فصل هشتم تمدید شدحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Arrow به پایان راه خود رسیده است. شبکه CW اعلام کرد که فصل هشتم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد و همچنین فصل هشتم سریال Arrow تنها دارای ۱۰ قسمت خواهد بود. این سریال بخشی از برنامه انتشار این شبکه در جدول زمانی ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ است و بدین ترتیب سریال The Flash (فلش) به سریال اصلی دنیای مشترک DC شبکه CW تبدیل خواهد شد. با این حال، سریال Arrow نقش مهمی را در خلق این دنیا داشته و اگر موفقیت این سریال از ابتدا نبود، شاید هیچگاه شاهد ساخت سریال‌های بیشتری از دنیای DC نبودیم. بث شوارتز، شورانر سریال به‌همراه گرگ برلانتی و مارک گوگنهایم، تهیه کنندگان اجرایی سریال، به هالیوود ریپورتر گفتند:

این تصمیم سخت و دشواری برای ما بود، اما همانند هر تصمیمی که در طول این هفت سال گرفته بودیم، این بهترین تصمیم و انتخاب برای سریال Arrow بوده است. ما بسیار خوشحالیم که با سریال Arrow یک دنیای جدید با سریال‌های مختلف را ایجاد کردیم که طی سال‌های گذشته ادامه داشته و ادامه دارد. ما در مورد ایجاد یک نتیجه‌گیری برای این سریال، شخصیت‌ها و میراث آن بسیار هیجان‌زده هستیم و ما از همه نویسندگان، تهیه کنندگان، بازیگران و از همه مهم‌تر تیم تولید فوق العاده‌ای که ما را برای بیش از هفت سال همراهی کرده‌اند، سپاسگزاریم.

Arrow - The Cw

همچنین استیون امل، بازیگر نقش الیور کوئین، نیز با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود در مورد کار در سریال Arrow صحبت کرد و از تمامی کسانی که سریال را تماشا کرده‌اند، نیز تشکر کرده است. امل گفت:

بازی در نقش الیور کوئین بهترین تجربه دوران کاری و حرفه‌ای من بوده است، اما شما نمی‌توانید برای همیشه یک قهرمان یا ویجیلانته باشید. سریال Arrow برای ۱۰ قسمت پایانی در پاییز امسال باز خواهد گشت. چیزهای زیادی است که دوست دارم بگویم، اما در حال حاضر فقط می‌خواهم بگویم که از همه شما سپاسگزارم.

سریال‌های دیگر DC شبکه CW از جمله سریال The Flash،‌ سریال Black Lightning (بلک لایتنینگ)، سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) و سریال Supergirl (سوپرگرل) برای فصل جدید تمدید شده‌اند و سریال Arrow که پخش آن از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد، قرار است مانند سریال iZombie (آی زامبی) و سریال Jane the Virgin به پایان برسد. همچنین سریال Batwoman (بت وومن) سریال مشترک جدید شبکه CW و DC است که در طول سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده