نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

جرد لتو برای توقف تولید فیلم جوکر تلاش کرده بود

جرد لتو بازیگر نقش جوکر در فیلم Suicide Squad تمام تلاش خود را برای توقف تولید فیلم جدید این شخصیت به‌کار برده بود.

چند روز قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جرد لتو به‌شدت از بازی نکردن در فیلم جوکر (Joker) ناراحت بوده است؛ موضوعی که شاید کم و بیش قابل انتظار باشد، ولی اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این بازیگر حتی برای توقف تولید پروژه‌ی موردنظر هم در تلاش بوده است.

هالیوود ریپورتر یعنی همان منبعی که خبر قبلی را در مورد لتو منتشر کرده بود، به‌تازگی به‌سراغ انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه رفته و صحبت‌هایی را از یک منبع معتبر نقل کرده است که میزان عصبانیت لتو از تولید این پروژه را نشان می‌دهد:

جرد لتو ناراحتی خود را از این موضوع با نماینده‌اش در CAA در میان گذاشته بود که این فرد با تاد فیلیپس هم در ارتباط بوده است. لتو حتی از مدیر موسیقی خود یعنی اروینگ ایزاف هم درخواست کرده بود که از نفوذش استفاده و با مدیران شرکت برادران وارنر در این زمینه صحبت کند تا جلوی تولید پروژه را بگیرد (CAA یا Creative Artists Agency سازمان بزرگی واقع در لس‌آنجلس است که صدها استعداد هنری و ورزشی را مدیریت می‌کند و با آن‌ها قرارداد می‌بندد).

البته یکی از نزدیکان لتو این موضوع را تکذیب کرده است و شرکت برادران وارنر هم پاسخی به سوالات مطرح‌شده در این ارتباط نمی‌دهد، ولی در مجموع شواهد مختلف نشان‌دهنده‌ی خشم عظیم لتو از تولید فیلم جوکر است. فیلمی جذاب با بازی واکین فینیکس که با فروش حیرت‌انگیزی نیز همراه شده و تا امروز بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است؛ موضوعی که احتمالاً عصبانیت لتو از این فیلم را بیشتر هم خواهد کرد.

دراین‌میان به‌تازگی تصویر جدیدی هم از گریم اولیه‌ی جوکر در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) منتشر شده است که این شخصیت را با شکل و شمایلی متفاوت نشان می‌دهد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده