نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰

تارون اگرتون از قسمت سوم مجموعه کینگزمن می‌گوید

تارون اگرتون، بازیگر اصلی دو فیلم ابتدایی مجموعهٔ «کینگزمن»، در سخنانی از ساخت قسمت سوم سخن گفت و تأیید کرد فیلمنامه این قسمت نوشته شده است.

تارون اگرتون، بازیگر ولزی مجموعه فیلم‌های «کینگزمن»، در رویداد ACE Comic Con حضور داشت و از ساخت قسمت سوم سخن گفت و تأیید کرد فیلمنامه این قسمت نوشته شده است.

متیو وان پس از کارگردانی فیلم X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) و موفقیت این فیلم در گیشه، تصمیم به ساخت فیلمی از کتاب کمیکی مارک میلر گرفت. وی در سال ۲۰۱۵ با برداشتی از کتاب Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) مارک میلر، فیلمی با همین عنوان را روی پردهٔ سینما برد. این فیلم به موفقیت غیرقابل منتظره‌ای دست یافت و علاوه بر نگاه مثبت اکثر منتقدان به فیلم متیو وان، در گیشه نیز مورد استقبال تماشاچیان قرار گرفت و توانست با بودجه ساخت ۸۱ میلیون دلاری به فروش ۴۱۴ میلیون دلاری دست پیدا کند. این عدد فراتر از آنچه استودیو سازنده برای این فیلم کمیکی انتظار داشت بود و در نتیجه سازندگان دلیلی برای نساختن قسمت دوم نداشتند و از همین رو بار دیگر متیو وان امتحان پس‌داده را به‌عنوان کارگردان فیلم جدید انتخاب کردند. دنباله فیلم اکشن، کمدی و جاسوسی Kingsman: The Secret Service، با عنوان Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) روی پردهٔ سینما رفت و با بودجهٔ ۱۰۴ میلیون دلاری، فروشی ۴۱۱ میلیون دلاری در گیشه داشت و بازیگرانی چون تارون اگرتون، کالین فرث، جولین مور، هالی بری، مارک استرانگ، سوفی کوکسون، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم، التون جان، جف بریجز، ادوارد هولکرافت، وینی جونز، سامانتا وومک، هانا آلستروم و پائولینا بونیوا در قسمت دوم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. 

Kingsman - Taron Egerton

حال اگرتون از قسمت سوم و نگارش فیلمنامه آن صحبت کرده است که صحبت‌های وی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

واقعاً اجازه ندارم حرفی در این رابطه بزنم، ولی فیلمنامه‌ای در کار هست؛ این فیلمنامه ایدهٔ نابی دارد. در حال حاضر برنامه ما این است که یکبار دیگر یک فیلم دیگر بسازیم.

جالب اینجاست که متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service و فیلم Kingsman: The Golden Circle، چند ماه پیش گفته بود تصمیم دارد به داستان دو شخصیت اگزی با نقش‌آفرینی تارون اگرتون و شخصیت هری با نقش‌آفرینی کالین فرث، پایان دهد.

علاقمندم یکبار دیگر آن نقش را بازی کنم، چون باید صادقانه بگویم که دوست دارم با نقش اگزی خداحافظی درخور و شایسته‌ای داشته باشم و سه‌گانه را به‌خوبی به‌پایان برسانم

سخنان متیو وان، کارگردان مجموعه فیلم‌های کینگزمن، در رابطه با آینده دو شخصیت اگزی و هری چنین بوده است:

تصمیم گرفتیم که به رابطهٔ دو شخصیت اگزی و هری پایان دهیم. در قسمت نهایی این مجموعه به این موضوع در داستان خواهیم پرداخت و آمادگی انجام این تصمیم را داریم و امیدوارم که مراحل فیلمبرداری قسمت سوم در اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده، آغاز شود.

تارون اگرتون اما امید زیادی به‌حضور در قسمت سوم دارد و می‌خواهد پایانی خوب برای شخصیت اگزی رقم بخورد؛ وی در ادامه چنین گفت:

نقش اگزی نقشی بود که می‌توان گفت دوران حرفه‌ای کاری من با آن آغاز شد و همیشه علاقمندی زیادی به آن نقش دارم. علاقمندم یکبار دیگر آن نقش را بازی کنم، چون باید صادقانه بگویم که دوست دارم با نقش اگزی خداحافظی درخور و شایسته‌ای داشته باشم و سه‌گانه را به‌خوبی به‌پایان برسانم. هر چیزی پایانی دارد. همیشه وجود یک سه‌گانه را تصور می‌کردم و فکر می‌کنم عالی خواهد شد داستان را به‌نحوی شایسته به‌پایان برسانیم، چون بازی در نقش اگزی را دوست داشتم.

فیلم بعدی مجموعهٔ «کینگزمن»، قرار است با نام The King’s Man (کینگز من) چند ماه دیگر روی پرده برود. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم The King’s Man:

در فیلم The King’s Man قرار است شاهد مجموعه‌ای از بدترین ظالمان و مغزهای متفکر از جنایتکاران باشیم که در حال طراحی یک جنگ برای از بین بردن میلیون‌ها نفر از انسان‌ها هستند که یک انسان از آن دوره باید برای جلوگیری از این جنگ، با آن‌ها مبارزه کند. در فیلم The King’s Man قرار است به ریشه اولین سازمان اطلاعات و جاسوسی کاملا مستقل پرداخته شود.

هری دکینسون، رالف فاینز، جایمن هانسو، جما آرترتون، آرون تیلور-جانسون، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی، دانیل برول، تام هولندر و رابرت آرمایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The King’s Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. متیو وان، وظیفه کارگردانی و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم The King’s Man برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده