نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

حضور رایان رینولدز در مارول استودیو؛ آیا تایید ساخت فیلم Deadpool 3 نزدیک است؟

رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول با انتشار تصویری از حضور در مارول استودیو خبر داده که ممکن است به سرنوشت شخصیت ددپول ارتباط داشته باشد.

پس از نهایی شدن توافق و ادغام والت دیزنی و فاکس قرن بیستم، حال حق ساخت فیلم براساس گروه شخصیت‌های X-Men (ایکس من) دوباره در اختیار مارول قرار گرفته و آن‌ها وظیفه ساخت آثار بعدی این مجموعه محبوب را بر عهده دارند. بااین حال، وضعیت شخصیت ددپول در حال حاضر مشخص و شفاف نیست و تا به امروز شاهد تایید قسمت جدیدی از فیلم Deadpool نبودیم و همچنین مشخص نیست که در صورت ساخت آن، این فیلم با چه درجه سنی ساخته و منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است به‌زودی شاهد تایید ساخت فیلم جدید ددپول باشیم. رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول اخیرا تصویری را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده که طبق آن، او به‌تازگی به مارول استودیو مراجعه و ظاهرا با مدیران آن ملاقات کرده است. اگرچه دیدار او احتمالا برای آینده شخصیت ددپول بوده، اما او به شوخی گفت که برای تست بازیگری شخصیت آنتونی استارک به مارول استودیو آمده و در ادامه توضیح داد که او نتوانسته این نقش را بگیرد و حتی به آن هم نزدیک شده است! شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

رایان رینولدز

اگرچه رینولدز توضیح بیشتری نداده و بیشتر شوخی کرده، اما بسیاری اعتقاد دارند که دیدار او احتمالا در مورد فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) و ورود ددپول به دنیای سینمایی مارول بوده است. بااین حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما پیش از این باب ایگر، رئیس دیزنی وعده داده بود که رینولدز همچنان نقش ددپول را بازی خواهد کرد و قرار نیست بازیگر این شخصیت مانند فیلم X-Men و فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) تغییر کند. همچنین رینولدز رابطه نزدیکی با تیم خلاق فیلم Deadpool مثل تیم میلر، کارگردان قسمت اول و پال ورنیک و رت ریس، نویسندگان مجموعه داشته و از این نظر اهمیت زیادی برای دیزنی و مارول دارد و همچنین گفته می‌شود که دیزنی ممکن است به حفظ درجه سنی بزرگسال (R) فیلم‌های ددپول در دنیای سینمایی مارول چراغ سبز نشان دهد.

این در حالی است که مارول استودیو اخیرا ساخت فیلم Blade (بلید) با بازی ماهرشالا علی، را تایید و اعلام کرده که این فیلم نیز پتانسیل بسیار بالایی برای ساخت یک اثر با درجه سنی بزرگسال دارد و با توجه به موفقیت فیلم‌هایی با این رتبه بندی سنی، ممکن است شاهد ورود این دسته از فیلم‌ها به دنیای سینمایی مارول نیز باشیم. همچنین رینولدز برنامه کار بسیار شلوغی دارد و شاید این یکی از دلایلی باشد که بازگشت او برای بازی در نقش ددپول عقب افتاده است. در هر حال باید دید که چه زمانی سرانجام شاهد تایید ساخت فیلم Deadpool 3 خواهیم بود و شاید به این اتفاق بسیار نزدیک نیز باشیم.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده