نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۷

نتفلیکس دستور ساخت دنباله فیلم Murder Mystery با بازی آدام سندلر را صادر کرد

شبکه نتفلیکس سفارش ساخت یک دنباله برای فیلم Murder Mystery با بازی آدام سندلر و جنیفر آنیستون را داده و کار نوشتن فیلمنامه فیلم نیز آغاز شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Murder Mystery (راز جنایت) در دست ساخت است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، به‌دنبال موفقیت این فیلم کمدی اکشن، شبکه نت فلیکس دستور ساخت دنباله این فیلم را صادر کرده که جیمز وندربیلت، نویسنده فیلم اصلی نیز برای نوشتن فیلمنامه دنباله آن با شبکه Netflix قرارداد همکاری امضا و او از هم‌اکنون کار روی فیلمنامه دنباله فیلم Murder Mystery را آغاز کرده است. همچنین انتظار می‌رود که آدام سندلر و جنیفر آنیستون برای نقش آفرینی دوباره در فیلم Murder Mystery 2 نیز بازگردند. بااین حال، هنوز بازگشت کایل نیواچک، کارگردان قسمت اول تایید نشده و ممکن است کارگردان دیگری برای کارگردانی قسمت دوم استخدام شود.

Murder Mystery

فیلم Murder Mystery داستان یک زن و شوهر را دنبال می‌کند که باید راز قتل یک میلیاردر را که در یک قایق کشته شده، کشف کنند. این فیلم ماه خرداد امسال از شبکه نتفلیکس منتشر شد که طبق گفته این سرویس استریم، بیش از ۳۰ میلیون نفر فیلم Murder Mystery را در سه روز اول انتشار آن تماشا کرده‌ بودند تا رکورد افتتاحیه فیلم‌های این سرویس استریم شکسته شود. طبق این آمار، حدود ۳۰.۸۷ میلیون بیننده این فیلم را در آن زمان تماشا کردند که آمار دیگری از استقبال مشترکین نتفلیکس از این فیلم کمدی منتشر نشده است. آدام سندلر، جنیفر آنیستون، لوک ایوانز، جما آرترتون، عدیل اختر، ترنس استامپ، دیوید ویلیامز، لوئیز جراردو مندز، دنی بون، کوتسونا شیئوری، جان کانی، اولافور داری اولافسون، اریک گریفین و آندره‌آ بندوالد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Murder Mystery حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.

بااین حال، اطلاعات بیشتری از فیلم Murder Mystery 2 از جمله داستان و همچنین زمان انتشار آن منتشر نشده است. در سال ۲۰۱۷ بود که شبکه نتفلیکس با آدام سندلر برای ساخت بیش از ۴ فیلم دیگر قرارداد بست تا در مجموع این بازیگر و کمدین محبوب، در ۸ فیلم شبکه نتفلیکس نقش آفرینی کند. فیلم The Ridiculous 6 (شش کله‌پوک) که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، اولین همکاری سندلر با شبکه نتفلیکس بود و به دنبال آن فیلم The Do-Over (دو اور) در سال ۲۰۱۶ و فیلم The Week Of در سال ۲۰۱۸ منتشر شدند. فیلم Uncut Gems، فیلم بعدی مشترک نتفلیکس و سندلر خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده