نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

استقبال بسیار گسترده از فیلم Murder Mystery با بازی آدام سندلر و جنیفر آنیستون

شبکه نتفلیکس از استقبال گسترده مشترکین خود از فیلم Murder Mystery با بازی آدام سندلر و جنیفر آنیستون، خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس آماری از استقبال از فیلم Murder Mystery (راز جنایت) منتشر کرده است. جمعه هفته گذشته بود که این فیلم کمدی اکشن با بازی آدام سندلر و جنیفر آنیستون، از شبکه Netflix منتشر شد. حال طبق گفته شبکه نتفلیکس، بیش از ۳۰ میلیون نفر فیلم Murder Mystery را در سه روز اول انتشار آن تماشا کرده‌اند تا رکورد افتتاحیه فیلم‌های این سرویس استریم شکسته شود. طبق این آمار، حدود ۳۰.۸۷ میلیون بیننده این فیلم را تماشا کرده‌اند که ۱۳.۴ میلیون بیننده از اکانت‌های آمریکا/کانادا و ۱۷.۵ میلیون نیز از اکانت‌های دیگر کشورها بوده‌اند. لازم به توضیح است که این آمار طبق گفته شبکه نتفلیکس براساس کسانی است که ۷۰ درصد یک فیلم را تماشا کرده‌اند.

در سال ۲۰۱۷ بود که شبکه نتفلیکس با آدام سندلر برای ساخت بیش از ۴ فیلم دیگر قرارداد بست تا در مجموع این بازیگر و کمدین محبوب، در ۸ فیلم شبکه نتفلیکس نقش آفرینی کند. فیلم The Ridiculous 6 (شش کله‌پوک) که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، اولین همکاری سندلر با شبکه نتفلیکس بود و به دنبال آن فیلم The Do-Over (دو اور) در سال ۲۰۱۶ و فیلم The Week Of در سال ۲۰۱۸ منتشر شدند. فیلم Uncut Gems، فیلم بعدی مشترک نتفلیکس و سندلر خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود و انتظار می‌رود که نتفلیکس به دنبال امضای قرارداد جدید با این بازیگر باشد تا فیلم هشتم پایان همکاری مشترک آن‌ها نباشد.

کایل نیواچک وظیفه کارگردانی فیلم Murder Mystery را بر عهده داشته است و در این فیلم شاهد حضور و نقش آفرینی بازیگرانی چون آدام سندلر، جنیفر آنیستون، لوک ایوانز، جما آرترتون، عدیل اختر، ترنس استامپ، دیوید ویلیامز، لوئیز جراردو مندز، دنی بون، کوتسونا شیئوری، جان کانی، اولافور داری اولافسون، اریک گریفین و آندره‌آ بندوالد، بوده‌ایم. فیلم Murder Mystery داستان یک زن و شوهر را دنبال می‌کند که باید راز قتل یک میلیاردر که در یک قایق کشته شده، را کشف کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده