نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

اپل حق پخش فیلم A Christmas Carol با بازی رایان رینولدز و ویل فرل را خرید

اپل از خرید حق پخش فیلم A Christmas Carol با بازی رایان رینولدز و ویل فرل برای سرویس استریم جدید خود خبر داده است.

اواخر ماه گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اقتباس جدیدی از رمان سرود کریسمس (A Christmas Carol) اثر کلاسیک چارلز دیکنز در دست ساخت است که در این فیلم موزیکال قرار است شاهد نقش آفرینی رایان رینولدز و ویل فرل باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت اپل حق پخش این فیلم را به‌دست آورده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، اپل توانست پس از یک رقابت سخت با ناشران مختلف حق تولید و انتشار فیلم A Christmas Carol را برای سرویس استریم اپل‌ تی‌وی پلاس خریداری کند. شان اندرس و جان موریس، کارگردان و نویسنده‌ی مجموعه فیلم‌های Daddy's Home، به‌ترتیب وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی نسخه‌ی جدید سرود کریسمس را بر عهده خواهند داشت و همچنین این دو به‌عنوان تهیه کننده نیز در پروژه حضور دارند.

انیمیشن کوتاه A Christmas Carol

کتاب سرود کریسمس که در سال ۱۸۴۳ منتشر شد و این رمان داستان و ماجراهای شخصیت خسیسی به‌نام ابنیزر اسکروج را دنبال می‌کند که در اثر اتفاقاتی با روح کریسمس گذشته، حال و آینده مواجه می‌شود و در این مسیر ماجراهای جالبی برای او رخ می‌دهد. در طی سال‌های گذشته اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی متعددی از این مجموعه تولید و منتشر شده که یکی انیمیشن A Christmas Carol به‌کارگردانی رابرت زمکیس و با بازی جیم کری، یکی از آخرین و شناخته‌شده‌ترین آن‌ها است. بااین حال، هنوز تاریخی برای پخش ریبوت جدید منتشر نشده است.

فیلم Six Underground (سیکس آندرگراند)، فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard (بادیگارد همسر آدمکش)، فیلم Free Guy (مرد آزاد) و انیمیشن The Croods 2 (خانواده کرودها ۲)، از جمله کارهای بعدی رینولدز هستند که قرار است شاهد حضور او در آن‌ها باشیم. همچنین رینولدز قرار است در فیلم Red Notice (اعلان قرمز)، فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) و فیلم Clue (سرنخ) جلوی دوربین برود. همچنین قرار است شاهد حضور فرل در فیلم Eurovision (یوروویژن و فیلم Downhill باشیم.

سرویس استریم Apple TV Plus از اول نوامبر امسال (دهم آبان‌) آغاز به‌کار کند که هزینه اشتراک ماهیانه آن تنها ۴.۹۹ دلار است که اطلاعات کامل‌تر این سرویس استریم تازه تأسیس را می‌توانید در زومجی مطالعه کنید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده