نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

مراحل فیلمبرداری سریال Cowboy Bebop آغاز شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تیزری بامزه از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید سریال Cowboy Bebop خبر داده است.

آذر گذشته بود که شبکه نت‌ فلیکس از ساخت سریالی لایو اکشن براساس انیمه Cowboy Bebop (کابوی بیپاپ) خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال لایو اکشن آغاز شده است. شبکه Netflix با انتشار ویدیویی بامزه از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید سریال Cowboy Bebop خبر داده. در این ویدیو شاهد اولین روز فیلمبرداری سریال هستیم که شخصیت Ein که یک سگ است، وارد استودیوی محل تولید می‌شود تا به دیگر بازیگران سریال برای خواندن فیلمنامه بپیوندد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جان چو در نقش اسپایک اسپیگل، مصطفی شکیر در نقش جت بلک، دنیلا پیندا در نقش فی ولنتاین، النا ساتینی در نقش جولیا و الکس هسل در نقش شخصیت شرور و منفی Vicious، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cowboy Bebop حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین شخصیت اد یا ادوارد وانگ نیز در سریال کابوی بیپاپ حضور خواهد داشت که بازیگر آن معرفی نشده است. الکس گارسیا لوپز که پیش از این در سریال‌هایی چون سریال Daredevil (دردویل) و سریال The Witcher (ویچر)، با نتفلیکس همکاری کرده بود، کارگردانی دو قسمت اول سریال Cowboy Bebop را بر عهده دارد. 

کریستوفر یاست با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول سریال Cowboy Bebop را بر عهده داشته است. فصل اول این سریال لایو اکشن قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود و  آندره نمک، جاش اپلبام، اسکات روزنبرگ و جف پینکنر، به‌عنوان شورانر و تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور دارند. شینیچیرو واتانابه، خالق اصلی انیمه Cowboy Bebop، نیز به‌عنوان مشاور در این پروژه حضور خواهد داشت. انیمه Cowboy Bebop در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و تنها ۲۶ قسمت از آن تولید و منتشر شده است. همچنین انیمه Cowboy Bebop: The Movie نیز در سال ۲۰۰۱ تولید و منتشر شده بود.

انتظار می‌رود سریال Cowboy Bebop در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده