نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

بازیگر نقش جولیا در سریال Cowboy Bebop معرفی شد

شبکه نتفلیکس از انتخاب بازیگر نقش جولیا در سریال Cowboy Bebop خبر داده است تا پنجمین بازیگر این سریال نیز مشخص شود.

آذر گذشته بود که شبکه نت‌ فلیکس از ساخت سریالی لایو اکشن براساس انیمه Cowboy Bebop (کابوی بیپاپ) خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این سریال لایو اکشن تایید و اعلام شده است. شبکه Netflix از انتخاب النا ساتینی، بازیگر سریال Magic City (شهر جادو) و سریال Revenge (انتقام)، برای بازی در نقش جولیا در سریال Cowboy Bebop خبر داده است. طبق توصیف نتفلیکس، شخصیت جولیا به شخصیتی با زیبایی و صدایی گرم و جذاب توصیف شده که رویای او تبدیل شدن به هدف اصلی اسپایک اسپیگل است. همچنین او برای زنده ماندن در این دنیای خشن نیز تلاش می‌کند. در انیمه اصلی، جولیا بخشی از چهره گذشته و خشن اسپایک است که در زمان حال، همچنان در حال تعقیب او است. این انتخاب بازیگر نشان می‌دهد که در فصل اول سریال Cowboy Bebop قرار است شاهد فلش بک به گذشته نیز باشیم که در آن به روزهای شکارچیان جایزه‌بگیر در سندیکای اژدها سرخ (Red Dragon Syndicate) و روابط جولیا با Vicious پرداخته می‌شود.

النا ساتینی

ساتینی در طول سال‌های اخیر در سریال‌هایی چون سریال The Gifted (استعداد) و سریال Twin Peaks (توئین پیکس) نیز به ایفای نقش پرداخته است. علاوه‌بر ساتینی، جان چو در نقش اسپایک اسپیگل، مصطفی شکیر در نقش جت بلک، دنیلا پیندا در نقش فی ولنتاین والکس هسل در نقش شخصیت شرور و منفی Vicious، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در سریال Cowboy Bebop تایید و اعلام شده است. همچنین حضور شخصیت اد یا ادوارد وانگ نیز در سریال کابوی بیپاپ حضور خواهد داشت که بازیگر آن معرفی نشده است. الکس گارسیا لوپز که پیش از این در سریال‌هایی چون سریال Daredevil (دردویل) و سریال The Witcher (ویچر)، با نتفلیکس همکاری کرده بود، کارگردانی دو قسمت اول سریال Cowboy Bebop را بر عهده دارد. 

کریستوفر یاست با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول سریال Cowboy Bebop را بر عهده داشته است. فصل اول این سریال لایو اکشن قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود و  آندره نمک، جاش اپلبام، اسکات روزنبرگ و جف پینکنر، به‌عنوان شورانر و تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور دارند. شینیچیرو واتانابه، خالق اصلی انیمه Cowboy Bebop، نیز به‌عنوان مشاور در این پروژه حضور خواهد داشت. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده