نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴

سریال The Walking Dead برای فصل یازدهم تمدید شد؛ تایید بازگشت لورن کوهن

شبکه AMC از تمدید سریال The Walking Dead برای فصل یازدهم خبر داد و اعلام کرد که لورن کوهن در فصل دهم باز خواهد گشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) با یک تمدید زودهنگام مواجه شده است. در طول پنل سریال در نمایشگاه کامیک کان نیویورک 2019، شبکه AMC طرفداران را غافلگیر و اعلام کرد که پیش از شروع پخش فصل دهم، این سریال محبوب برای فصل یازدهم تمدید شده است. پخش فصل دهم سریال The Walking Dead از تاریخ ۶ اکتبر امسال (۱۴ مهر) که بامداد دوشنبه می‌شود، از شبکه AMC آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود پخش فصل یازدهم نیز از پاییز سال ۲۰۲۰ آغاز شود. از حدود ۱۰ سال پیش پخش سریال The Walking Dead آغاز شد و تا به امروز این سریال به کار خود ادامه داده و حال خانواده مجموعه نیز بسیار بزرگ‌تر شده است و نسل جدید در حال جایگزین شدن با نسل اول سریال هستند.

The Walking Dead

همچنین شبکه AMC تایید کرد که لورن کوهن، بازیگر نقش مگی در طول فصل دهم سریال The Walking Dead باز خواهد گشت، اما زمان دقیق آن اعلام نشده است. علاوه‌بر این، پائولا لازارو نیز به جمع بازیگران فصل دهم سریال مردگان متحرک اضافه شده و قرار است نقش شخصیت پرنسس را که در کامیک نیز شاهد حضور آن بودیم، در سریال بازی کند. پیش از این در فصل نهم این سریال نیز شاهد دو جدایی بزرگ بودیم که در ابتدا اندرو لینکلن، بازیگر نقش ریک گرایمز دنیای مردگان متحرک را ترک کرد و در ادامه شاهد جدایی لورن کوهن بودیم که شخصیت ریک گرایمز قرار است در فیلم The Walking Dead بازگردد. همچنین تایید شد که ماه آینده خبرهای جدیدی از فیلم مردگان متحرک منتشر خواهد شد. 

علاوه‌بر کوهن، نورمن ریداس، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جاش مک‌درمیت، کریستین سراتوس، ست گیلیام، راس مارکواند، کاری پیتون، آوی نش، کالان مک‌اولیف، سامانتا مورتون، تورا برچ و کوین کارول، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل دهم سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین دانای گوریرا، بازیگر نقش میشون نیز قرار است سریال را در طول فصل دهم ترک کند. همچنین آنجلا کانگ، شورانر فعلی سریال برای ساخت فصل یازدهم سریال مردگان متحرک نیز باز خواهد گشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده