نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۷

سکوت نجواگران در تیزر جدید فصل دهم سریال The Walking Dead

شبکه AMC اخیرا تیزر تبلیغاتی جدیدی از فصل دهم سریال The Walking Dead را منتشر کرده که تمرکز آن روی گروه نجواگران است.

اواخر ماه تیر امسال و در طول نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، شبکه AMC اولین تریلر رسمی فصل دهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) را منتشر کرد که در طول این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی از اتفاقات فصل دهم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر جدیدی از فصل دهم این سریال مورد انتظار منتشر شده است. شبکه AMC اخیرا تیزر کوتاه جدیدی منتشر کرده که یک تیزر تبلیغاتی است که حاوی تصویر رسمی نیست و تمرکز آن روی گروه نجواگران (Whisperers) است. در واقع ویسپررها هنوز یک تهدید هستند که به‌نظر می‌رسد حال قرار است در فصل دهم شاهد مبارزه جدید قهرمان‌های اصلی با این گروه باشیم تا بار دیگر شانس خود را برای پیروزی در این نبرد امتحان کنند. همچنین پیش از این تایید شده که شاهد یک جهش زمانی بین فصل نهم و فصل دهم سریال مردگان متحرک خواهیم بود. در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نورمن ریداس، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جاش مک‌درمیت، کریستین سراتوس، ست گیلیام، راس مارکواند، کاری پیتون، آوی نش، کالان مک‌اولیف، سامانتا مورتون، تورا برچ و کوین کارول، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دهم سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین تایید شد که دانای گوریرا، بازیگر نقش میشون قرار است در طول فصل دهم سریال مردگان متحرک را ترک کند. پیش از این در فصل نهم این سریال نیز شاهد دو جدایی بزرگ بودیم که در ابتدا اندرو لینکلن، بازیگر نقش ریک گرایمز دنیای مردگان متحرک را ترک کرد و در ادامه شاهد جدایی لورن کوهن، بازیگر نقش مگی بودیم که شخصیت ریک گرایمز قرار است در فیلم The Walking Dead بازگردد

پخش فصل دهم سریال The Walking Dead از تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۴ مهر ۱۳۹۸) از شبکه AMC آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود مانند فصل‌های گذشته، فصل دهم این سریال نیز در ۱۶ قسمت و در دو بخش ۸ قسمتی تولید و از شبکه AMC منتشر شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده