نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹

دیزنی در حال ساخت فیلم لایو اکشن کارآگاه گجت است

شرکت والت دیزنی برای دومین بار در نظر دارد اقتباسی لایو اکشن براساس انیمیشن Inspector Gadget را تولید و منتشر کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس لایو اکشن جدیدی از انیمیشن Inspector Gadget (کارآگاه گجت) تولید و منتشر خواهد شد. شرکت والت دیزنی به‌دنبال ساخت یک فیلم لایو اکشن دیگر از این مجموعه محبوب کلاسیک است و دن لین و جاناتان اریچ، تهیه کنندگان فیلم Aladdin (علاالدین)، به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Inspector Gadget حضور خواهند داشت. علاوه بر این، دیزنی به‌تازگی استریتر سایدل و مایک دی را که پیش از این به‌عنوان نویسنده در برنامه Saturday Night Live حضور داشته بودند، برای نوشتن فیلمنامه این پروژه لایو اکشن استخدام کرده است که این دو وظیفه نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Home Alone (تنها در خانه) را نیز بر عهده دارند

فیلم  Inspector Gadget 

انیمیشن Inspector Gadget یک سریال انیمیشنی بود که توسط برونو بیانچی، اندی هیوارد و جین چالوپین، تولید و در سال ۱۹۸۳ پخش آن آغاز شد. در مجموع ۲ فصل و ۸۶ قسمت از این سریال تولید و منتشر شده است. دان آدامز وظیفه صداپیشگی شخصیت کارآگاه گجت را بر عهده داشت که بدن او مجهز به سلاح‌ها و وسایل مختلف برای مبارزه با دکتر کلاو، رهبر سازمان M.A.D بود که در این راه پنی، خواهرزاده گجت و سگ او که ذهن هوشمندی دارند، به گجت کمک کردند. دیزنی در سال ۱۹۹۹ نیز یک فیلم لایو اکشن از انیمیشن کارآگاه گجت را تولید و منتشر کرد که متیو برودریک نقش کارآگاه گجت، روپرت اورت نقش دکتر کلاو، میشل تراکتنبرگ نقش پنی و دابنی کلمن نقش رئیس پلیس را بر عهده داشتند. فیلم Inspector Gadget که با بودجه ۹۰ میلیون دلاری تولید شده بود، در مجموع ۱۳۴.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

لین که سابقه همکاری موفقی با دیزنی در فیلم Aladdin دارد، پیش از این به‌عنوان تهیه کننده در آثاری چون مجموعه فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) و فیلم It (آن) با شرکت برادران وارنر همکاری کرده بود که حال او تصمیم گرفته تا با دیزنی همکاری خود را ادامه دهد. هنوز تاریخی برای انتشار فیلم Inspector Gadget اعلام نشده و همچنین هنوز مشخص نیست که این فیلم لایو اکشن قرار است در سینماها اکران شود یا برای سرویس استریم دیزنی پلاس در نظر گرفته خواهد شد. همچنین کارگردان و بازیگران این فیلم نیز هنوز معرفی نشده‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده