نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

سیدنی سوئینی و مدیسون آیسمن به فیلم Nocturne اضافه شدند

سیدنی سوئینی و مدیسون آیسمن قرار است نقش‌های اصلی فیلم Nocturne را که اولین فیلم مشترک آمازون و بلوم هاوس است، بازی کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست بازیگران فیلم Nocturne معرفی شده است. طبق گفته ددلاین، سیدنی سوئینی با سابقه بازی در سریال Euphoria (سرخوشی) و مدیسون آیسمن با سابقه بازی در فیلم Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می آید)، به‌جمع بازیگران این فیلم ترسناک، ماوراء طبیعی و دلهره‌آور اضافه شده و قرار است نقش‌های اصلی آن را بازی کنند که اولین فیلم از هشت فیلمی است که طبق توافق شبکه آمازون با استودیوی فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse) قرار است تولید و منتشر شود. فیلم Nocturne داستان یک پیانیست با استعداد فوق‌العاده را دنبال می‌کند که برای پیشی گرفتن از خواهر بزرگترش در یک مؤسسه نوازندگی بسیار معتبر تصمیم می‌گیرد تا با شیطان یک معامله انجام دهد. زو کوئرک وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک را بر عهده دارد که اولین فیلمی است که او قرار است آن را کارگردانی کند.

مدیسون آیسمن

همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Nocturne نیز آغاز شده و علاوه‌بر سوئینی و آیسمن، ژاک کولیمان با سابقه بازی در سریال The Society (جامعه) و ایوان شاو با سابقه بازی در سریال Pearson، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در این فیلم نقش آفرینی کنند. سوئینی قرار است برای نقش آفرینی دوباره در نقش کسی هاوارد در فصل دوم سریال Euphoria بازگردد و همچنین شاهد حضور او در فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) نیز بودیم. پیش از این شاهد نقش‌آفرینی سوئینی در سریال Sharp Objects (چیزهای تیز) و دو فصل از سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) نیز بوده‌ایم. همچنین آیسمن قرار است در فیلم Clouds (ابرها) بازی کند و برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش بتانی در فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی سطح بعدی) نیز بازگشته است.

هنوز تاریخی برای انتشار فیلم Nocturne اعلام نشده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده