نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

ابیگیل کاون نقش اصلی سریال لایو اکشن Fate: The Winx Saga را بازی می‌کند

شبکه نتفلیکس از اضافه شدن ابیگیل کاون به جمع بازیگران سریال Fate: The Winx Saga برای بازی در نقش اصلی خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس ساخت سریال Fate: The Winx Saga (سرنوشت: حماسه وینکس) را رسما آغاز کرده است. طبق خبری که Polygon منتشر کرده، شبکه Netflix در حال ساخت یک سریال لایو اکشن براساس انیمیشن Winx Club (وینکس کلاب) است که یک انیمیشن ایتالیایی برای گروه کودکان بوده که حال نتفلیکس به‌دنبال ساخت یک اقتباس فانتزی و اکشن متفاوت از آن است. همچنین مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال که Fate: The Winx Club Saga نام دارد، نیز در ایرلند آغاز شده که بازیگر اصلی آن قرار است ابیگیل کاون باشد. کاون بیشتر برای بازی در نقش دورکس در سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) شناخته شده که شاهد حضور او در دو قسمت از فصل دوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) نیز بوده‌ایم.

مراحل فیلمبرداری و تولید سریال Fate: The Winx Saga در ایرلند آغاز شده و کاون در این سریال نقش بلوم که شخصیت اصلی آن است، را بر عهده دارد که به یک دختر عادی توصیف شده که یک اتفاق باعث می‌شود تا او به قلمرو جادویی پری‌ها انتقال پیدا کند. دنی گریفین در نقش اسکای، هانا ون در وستهایزن در نقش استلا، الیشا اپلبام در نقش موسا، فردی تورپ در نقش ریون، پرشس مصطفی در نقش ایشا، سدی سورال‌ در نقش بیتریکس، تئو گراهام در نقش دین، الیوت سالت در نقش ترا، جیکوب دادمن در نقش سم و ایو بست در نقش سرپرست داولینگ، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Fate: The Winx Saga حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین اولین تصویر از پشت صحنه فیلمبرداری این سریال نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

سریال Fate: The Winx Club Saga

سریال Fate: The Winx Saga در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. همچنین در خبری دیگر در رابطه با کاون، سریال Chilling Adventures of Sabrina برای ۱۶ قسمت دیگر که در طی دو فصل منتشر می‌شود، تمدید شده که او قرار است برای نقش آفرینی دوباره در این سریال بازگردد. برایان یانگ، نویسنده سریال The Vampire Diaries (خاطرات خون آشام)، به‌عنوان شورانر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده