نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۴

حضور بلایث دانر در فصل سوم سریال American Gods

بلایث دانر، هنرپیشهٔ قدیمی و محبوب سینمای هالیوود، به‌عنوان بازیگر مهمان در فصل سوم سریال American Gods (خدایان آمریکایی) حضور خواهد داشت.

تقریباً یک هفتهٔ پیش بود که در برخی سایت‌ها اعلام شد مریلین منسون، خواننده، ترانه‌سرا، موسیقی‌دان، آهنگساز، هنرپیشه، نقاش، نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی، در فصل سوم سریال American Gods (خدایان آمریکایی) شبکه استارز نقشی را ایفا خواهد کرد و حال نیز طبق گزارش سایت خبری The Wrap، یک بازیگر قدیمی و محبوب سینمای هالیوود قرار است نقش یکی از شخصیت‌های مهمان این فصل را ایفا کند و آن بازیگر کسی نیست جز بلایث دانر که سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی فراوانی را در کارنامه دارد.

طبق گزارش سایت The Wrap، بلایث دانر برای ایفای نقش شخصیت دِمِتِر، یکی از دوازده ایزد المپ‌نشین و الههٔ حاصلخیزی زمین، حبوبات و نان در نظر گرفته شده است که در سریال متفاوت «خدایان آمریکایی» و در نسخهٔ آمریکایی‌شدهٔ این ایزد، وی روابطی عاشقانه و البته نافرجام با مستر وندزدی (Mr. Wednesday) با نقش‌آفرینی ایان مک‌شین داشت.

american gods

طبق گزارش پیشین سایت دِدلاین، فصل سوم سریال American Gods تأییدیه ساخت را از سازندگان این مجموعه دریافت کرده است. در گزارش سایت دِدلاین همچنین بدین موضوع اشاره شده است که فصل سوم با شورانر جدیدی روی آنتن خواهد رفت و این شخص چارلز ایگلی نام دارد که از افراد باسابقه در هالیوود است و در ساخت مجموعه‌های تلویزیونی چون Murder One (قتل درجه یک) و Dark Angel (فرشتهٔ تاریکی)، همکاری داشته است.

سریال American Gods بر اساس رمانی ۴۶۵ صفحه‌ای با همین عنوان و نوشته نیل گیمن ساخته شده است. برخلاف فصل ابتدایی، در مورد فصل دوم اوضاع فرق می‌کرد و گیمن خود نقش پررنگی در پروژه داشت. در فصل دوم شخصیت مستر ورلد (Mr. World) به شخصیت مستر تاون مأموریتی می‌سپارد؛ مبنی بر اینکه رد شخصیت شدو (Shadow) را بگیرد و وی را دنبال کند تا متوجه شود که شدو چه چیزی از مستر وندزدی می‌داند. شیوه‌ای که شخصیت مستر تاون برای ردگیری شدو به‌کار می‌بندد، شیوه‌ای بسیار مؤثر و خلاقانه است و ممکن است وی از این راه پاسخی برای سؤالاتی که برای خودش و مستر ورلد ایجاد شده، پیدا کند.

بلایث دانر از بازیگران قدیمی سینمای هالیوود است که از معروف‌ترین فیلم‌های سینمایی که وی در آن‌ها حضور داشته است می‌توان به فیلم Inside the Third Reich (درون سومین رایش)، فیلم Alice (الیس)، فیلم Detachment (جدایی)، فیلم Sylvia (سیلویا) و فیلم I'll See You in My Dreams (تو را در رؤیاهایم خواهم دید) اشاره کرد. وی نامزدی در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن در دو جشنواره اِمی و گلدن گلوب را نیز در کارنامه دارد.       


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده