نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ انتشار بلوری فیلم Scary Stories to Tell in the Dark اعلام شد

حدوداً یک هفته پیش از جشن هالووین امسال، نسخه‌های 4K Ultra HD، بلوری و DVD فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark به بازار عرضه خواهد شد.

طبق گزارش سایت Bloody Disgusting، نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark (داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی) شرکت لاینزگیت (Lionsgate)، حدوداً یک هفته پیش از جشن هالووین امسال به بازار عرضه خواهد شد. طبق اعلان این سایت، در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر ماه) کیفیت 4K Ultra HD و بلوری و در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان ماه)، کیفیت DVD این فیلم ترسناک به بازار عرضه می‌شود.

Scary Stories to Tell in the Dark

محتوای 4K Ultra HD و بلوری فیلم Scary Stories to Tell in the Dark شامل پشت صحنه ساخت فیلم و محتوای اضافی زیر می‌شود:

  • “The Bellows Construct”
  • “Creature from the Shadows”
  • “Mood Reels”
  • “Dark Tales”
  • “Retro Horror”

نسخه DVD تنها شامل دو محتوای اضافی Dark Tales و Retro Horror خواهد بود.Scary Stories to Tell in the Dark

فیلم Scary Stories to Tell in the Dark توسط آندره اووردال، کارگردان فیلم The Long Walk (پیاده‌روی طولانی)، نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده فیلم Mortal (فانی)، کارگردان فیلم The Autopsy of Jane Doe (کالبد شکافی جین دو) و کارگردان و نویسنده فیلم Trollhunter (شکارچی ترول)، ساخته شده است. زویی کولتی در نقش استلا نیکولز، مایکل گارزا در نقش رامون مورالز، گابریل راش در نقش اوت «آگی» هیلدربرانت، آستین آبرامز در نقش تامی میلنر، آستین زاجور در نقش چاک استینبرگ، دین نوریس در نقش قائم مقام روی نیکولز، گیل بیلوز در نقش رئیس پلیس ترنر، لورین توسینت در نقش لو لو، ماری وارد در نقش خانم هیلدربرانت و کتلین پولارد در نقش سارا بیلوز در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

مجموعه داستان Scary Stories to Tell in the Dark را الوین شوارتز به رشتهٔ تحریر در آورد و در سال ۱۹۸۴ منتشر کرد و این مجموعه داستان تا به امروز فروشی ۷ میلیون نسخه‌ای داشته است. داستان این فیلم به شرح زیر است:

سال ۱۹۶۸ در کشور آمریکا؛ داستان در یک شهر کوچک به نام Mill Valley اتفاق می‌افتد که فاصله بسیار زیادی از ناآرامی‌های شهرهای بزرگ دارد؛ شهر کوچکی که به اندازه چندین نسل، سایه خانواده بیلوز روی آن سایه افکنده است و بزرگ‌تر می‌شود. در همان عمارت بزرگشان که درکنار شهر قرار دارد، سارا (دختر جوانی که پر از رازهای وحشتناک است)، تصمیم می‌گیرد تا زندگی افتضاح و پر از شکنجه خود را تبدیل به یک سری داستان‌های کوچک ترسناک بکند. او این داستان‌ها را داخل کتابی نوشته که تا مدت‌ها خواننده‌های زیادی دارد. بعد از اینکه گروهی از نوجوانان کتاب ترسناک و وحشتناک سارا را پیدا می‌کنند، متوجه می‌شوند که داستان‌های آن راهی برای واقعی شدن پیدا کرده‌اند.

فیلم Scary Stories to Tell in the Dark با تحسین منتقدان همراه شد و با بودجهٔ ۲۸ میلیون دلاری، فروش خوب ۹۳ میلیون دلاری در گیشه داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده