نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

همبازی شدن نیکلاس کیج و الکس وولف در فیلم Pig

نیکلاس کیج و الکس وولف، دو بازیگر از دو نسل متفاوت، در فیلم Pig (خوک) به کارگردانی مایکل سارنوسکی، همبازی خواهند شد.

نیکلاس کیج، بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان مشهور سینمای هالیوود، در فیلم Pig (خوک) به کارگردانی مایکل سارنوسکی، نقش شخصیتی را که تبحر خاصی در پیدا کردن و پرورش قارچ‌های ترافل دارد ایفا خواهد کرد و این شخصیت به تنهایی در جنگل‌های وسیع ایالت اوریگان، زندگی می‌کند. روزی خوکِ شخصیتی که کیج ایفاگر نقش آن است، ربوده می‌شود و همین موضوع آغازگر ماجراجویی‌ای طولانی به شهر پورتلند می‌شود که زمانی در آنجا زندگی می‌کرد و حال باید برای نجات خوکش به آنجا بازگردد. الکس وولف، بازیگر و خواننده جوان هالیوود که با نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی چون Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) و فیلم ترسناک Hereditary (موروثی) معروف شد، همبازی نیکلاس کیج خواهد بود و برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی این فیلم در نظر گرفته شده است.

شرکت‌های پالس فیلمز، بلاک‌باکس اینترتینمنت، والپاریا پیکچرز، شرکت فیلمسازی سترن پیکچرز که متعلق به نیکلاس کیج است با همکاری شرکت‌های اسکیپ آرتیست و سوییت تومیتو فیلمز، تهیه‌کنندگی فیلم Pig را بر عهده خواهند داشت؛ سرمایه‌گذار اصلی این فیلم لن بلاواتنیک روس است و حق پخش جهانی آن به شرکت Endeavor Content سپرده شده است.

Nicolas Cage

مایکل سارنوسکی در رابطه با ساخت فیلم Pig و همکاری با تیم سازنده و بازیگری آن چنین گفت:

چیزی که آن را به‌عنوان یک پروژه شخصی در ذهن دارید، ناگهان با تلاشی فراوان از روی عشق، آن هم از سوی تعداد زیادی افراد بااستعداد، تبدیل به پروژه‌ای بزرگ می‌شود؛ همگی برای آوردن این دنیای عجیب به واقعیت، بسیار هیجان‌زده‌ایم.  

توماس بنسکی، مدیرعامل شرکت پالس فیلمز نیز در رابطه با ساخت این فیلم گفت:

نگاه مایکل در ساخت فیلم Pig، گواهی از نگاه بی‌نظیر و متفاوت وی از منظر یک کارگردان و نویسنده است و بی‌صبرانه منتظریم تا این فیلم را برای تماشاچیان سراسر دنیا به نمایش درآوریم. حضور بازیگران فوق‌العاده‌ای چون نیکلاس کیج و الکس وولف، در راستای داستانی است که مایکل و ونسا بلاک نوشته‌اند. در شرکت پالس فیلمز، توجه ما همیشه روی این موضوع است که با بهترین‌ استعدادها همکاری کنیم و بهترین داستان‌ها را روایت کنیم و فیلم Pig، دقیقاً این ویژگی‌ها را دارد. از همکاری با چنین اشخاصی در این پروژه، بسیار خوشحالیم.

جدیدترین فیلم نیکلاس کیج، فیلم Color Out of Space (رنگی از دنیایی ناشناخته) است که جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد؛ فیلم Color Out of Space اقتباسی از رمانی با همین عنوان، اثر اچ. پی. لاوکرفت است. نیکلاس کیج، نقش شخصیت نیتن گاردنر را در این فیلم ایفا می‌کند و در این فیلم با بازیگرانی چون جولی ریچاردسون، مدلین آرتور، کیوریانکا کیلچر، برندان میر، تامی چونگ و الیوت نایت همبازی است. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Color out of Space بر عهده ریچارد استنلی بوده که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم The Island of Dr. Moreau (جزیره دکتر مورو) را در سال ۱۹۹۶ بر عهده داشته بود که اقتباسی از رمانی با همین عنوان، اثر اچ. جی. ولز بوده و حال استنلی برای ساخت اقتباسی از یک نویسنده مشهور دیگر بازگشته است. فیلم Color Out of Space داستان خانواده گاردنر را دنبال می‌کند که ترس کیهانی این خانواده باعث می‌شود تا آن‌ها در قرن بیست‌ویکم به یک مزرعه دورافتاده در روستای جدیدی در کشور انگلستان نقل مکان کنند. آن‌ها در حال تطابق با محل جدید زندگی خود هستند که یک شهاب سنگ به حیاط جلوی خانه آن‌ها اصابت می‌کند. به‌نظر می‌رسد که این شهاب سنگ اسرارآمیز در زمین ذوب شده و حال هم زمین و هم فضای آن با خصوصیات فضا-زمان و رنگ‌های عجیب‌وغریب آلوده شده است. در نهایت خانواده گاردنرها متوجه می‌شوند که این نیروی بیگانه در حال تغییر هر نوع زندگی روی زمین از جمله زندگی آن‌ها است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده