نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲

تاریخ انتشار بلوری فیلم Crawl تایید شد

شرکت پارامونت تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Crawl را که از فیلم‌های موفق ترسناک امسال بود، تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Crawl (خزیدن) تایید و اعلام شده است. شرکت پارامونت پیکچرز اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم ترسناک در تاریخ ۲۴ سپتامبر امسال (۲ مهر) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی فیلم Crawl که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۵ اکتبر امسال (۲۳ مهر) خواهیم بود. نسخه خانگی فیلم خزیدن شامل محتوای اضافه مثل یک شروع متفاوت نسبت به نسخه اکران فیلم، پشت صحنه شروع متفاوت فیلم، صحنه‌های حذف شده و اضافه فیلم، بررسی جلوه‌های ویژه پنج صحنه برتر فیلم و بخشی در مورد حمله تمساح‌ها، خواهد بود.

فیلم Crawl یک فیلم حادثه‌ای ترسناک است که پس از یک طوفان و گرفتار شدن شخصیت اصلی داستان در خانه‌اش در فلوریدا، یک تمساح قاتل به خانه حمله می‌کند. این فیلم توانسته نظر تقریبا مثبت منتقدان را جلب کند و عملکرد خوبی را نیز در گیشه داشته است. فیلم Crawl که با بودجه ۱۳.۵ میلیون دلاری تولید شده، تا به امروز بیش از ۸۳.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از ۳۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۴.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

کایا اسکودلاریو، بری پپر، انسن بون، مورفید کلارک، امی متکلف، راس اندرسن و جورج سامنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Crawl حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم خزیدن بر عهده الکساندر آژا بوده و علاوه بر کارگردانی، او به‌همراه مایکل و شاون راسموسن، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را نیز عهده داشته است. همچنین شاهد حضور سم ریمی به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه نیز هستیم.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده