// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

الکساندر آژا کارگردانی فیلم جدید استودیو Amblin را برعهده گرفت

الکساندر آژا فیلم تعاملی جدید استودیو امبلین پارتنرز را کارگردانی خواهد کرد. با زومجی و ادامه خبر همراه شوید.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، الکساندر آژا که کارگردانی فیلم خزیدن (Crawl) را در کارنامه دارد، برای فیلم بدون نام مرتبط با خانه‌‌ی جن‌زده برای استودیو امبلین پارتنرز (Amblin Partners) که استیون اسپیلبرگ از بنیان‌گذاران آن است حاضر شده و کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت. فیلم تجربه‌ای جدید در زمینه انتخاب ماجراجویی دلخواه خواهد بود و ایده کلی آن از سریال تسخیرشدگی (The Haunting of Hill House) جف هاوارد و مایک فلنگن الهام گرفته شده است.

هاوارد به همراه آژا و نیک سایمون کار نویسندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت. امبلین این پروژه را با همکاری Kino Industries و توسط تکنولوژی CtrlMovie منتشر خواهد کرد. این تکنولوژی به فیلم‌سازان اجازه می‌دهد که داستان‌ها و فیلم‌های تعاملی را ایجاد کنند. مخاطبین توسط این تکنولوژی می‌توانند روی خط داستانی و سرنوشت شخصیت‌ها تاثیرگذار باشند. این کار با استفاده از یک برنامه روی گوشی‌های همراه ممکن می‌شود و مخاطبین می‌توانند در نظرسنجی مرتبط با اتفاقی که می‌خواهند برای شخصیت‌ها در نقاط محوری فیلم اتفاق بیفتد، شرکت کنند.

توانایی تاثیرگذاری روی تصمیم کاراکترها در فیلم جدید امبلین به این معنی است که فیلم بسته به انتخاب و رای‌گیری مخاطبین دارای خلاصه داستان، پایان و مدت زمان متفاوتی خواهد بود.

چادی الی ماتا و اسکات سی سیلور از Kino Industries به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهند داشت. آژا به همراه گرگ لواسر هم کار تهیه‌کننده اجرایی را خواهند داشت. جب برودی و جان بوردویتز به‌عنوان نمایندگان امبلین روی پروژه نظارت خواهند داشت.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده