نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

هیلی استاینفلد احتمالا نقش کیت بیشاپ را در سریال Hawkeye بازی می‌کند

طبق خبرهای منتشر شده، مارول استودیو در حال مذاکره با هیلی استاینفلد برای بازی در نقش کیت بیشاپ در سریال Hawkeye است.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال بود که مارول استودیو رسما ساخت سریال Hawkeye (هاوک آی) را تایید و اعلام کرد که در این سریال قرار است شاهد بازگشت جرمی رنر، بازیگر نقش کلینت بارتون باشیم. همچنین در این سریال قرار است شخصیت کیت بیشاپ نیز معرفی شود که هنوز بازیگر این شخصیت مشخص نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است بازیگر نقش کیت بیشاپ مشخص شده باشد. منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر تایید کرده‌اند که مارول در حال مذاکره با هیلی استاینفلد، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم True Grit (شهامت واقعی) است که مذاکرات هنوز در مراحل اولیه است. در صورت توافق و امضای قرارداد همکاری، این بازیگر ۲۲ ساله قرار است نقش شخصیت کیت بیشاپ را بازی کند که قرار است توسط کلینت بارتون برای کار با تیروکمان و مبارزه با جرم و جنایت آموزش داده شود.

کیت بیشاپ

در دنیای کامیک، شخصیت کیت بیشاپ توسط آلن هینبرگ و جیم چئونگ خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۵ و در شماره اول کامیک Young Avengers معرفی شد. این شخصیت به‌عنوان یک ورزشکار آماتور شروع به کار کرد که در ادامه به گروه یانگ اونجرز که از اونجرز الهام گرفته بودند، پیوست. کیت بیشاپ بیشتر به‌عنوان یک شخصیت با حرف‌های طعنه‌آمیز و نیش‌دار شناخته می‌شود و خیلی سریع بین طرفداران کامیک محبوبیت زیادی پیدا کرد و در ادامه شاهد آموزش او در سال ۲۰۱۲ و در کامیک Hawkeye توسط کلینت بارتون بودیم که این کامیک با استقبال بسیار زیادی نیز مواجه شد و در ادامه شاهد انتشار اولین کامیک مستقل این شخصیت در سال ۲۰۱۷ بودیم. در حال حاضر شاهد حضور استاینفلد در سریال Dickinson (دیکینسون) هستیم که اپل هنوز مشخص نکرده که این سریال قرار است یک مینی سریال یا یک سریال چند فصلی باشد و این موضوع ممکن است روی مذاکرات تاثیر بگذارد.

سال گذشته شاهد نقش آفرینی استاینفلد در فیلم Bumblebee (بامبل بی) و انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) بودیم و از دیگر کارهای او می‌توان به حضور در دو قسمت فیلم Pitch Perfect (آوازخوان حرفه‌ای)، فیلم Begin Again (دوباره شروع کن) و فیلم The Edge of Seventeen (مرز هفده سالگی) اشاره کرد. انتظار می‌رود سریال Hawkeye در پاییز سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم جدید دیزنی پلاس منتشر شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده