نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۴

پوستر IMAX فیلم Gemini Man منتشر شد

پوستر زیبایی از فیلم مورد انتظار Gemini Man (جمینی من) انگ لی منتشر شد که در این پوستر شاهد حضور بازیگر اصلی فیلم، ویل اسمیت در نقش دو شخصیتی که ایفا کرده است، هستیم.

شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) پوستر IMAX فیلم مورد انتظار Gemini Man (جمینی من) با نقش‌آفرینی ویل اسمیت را منتشر کرده است که در این پوستر سیاه‌وسفید، شاهد حضور این بازیگر و دو نقش شخصیتی که وی در این ایفا می‌کند هستیم. فیلم Gemini Man داستان یک مأمور پا به سن گذاشته‌ٔ آژانس امنیت ملی با نام هنری با بازی ویل اسمیت را دنبال می‌کند که در آستانه‌ٔ بازنشستگی از طرف سازمان مورد هدف مرگ قرار می‌گیرد. او در ادامه متوجه می‌شود کسی که برای کشتن وی آمده، یک نسخه‌ٔ جوان‌شده و تکامل‌یافته از خودش بوده که قرار است جایگزین وی در آینده شود. اسمیت در این فیلم دو نقش را بر عهده داشته است.

پوستر منتشرشده از فیلم Gemini Man را در پایین مشاهده می‌کنید:

Gemini Man

فیلم Gemini Man جدیدترین فیلمی است که انگ لی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Brokeback Mountain (کوهستان بروکبک)، فیلم Life of Pi (زندگی پای) و فیلم Ride with the Devil (سواری با اهریمن)، وظیفه کارگردانی آن را پس از سال‌ها پیش بردن مراحل پیش‌تولید بر عهده داشته است. ویل اسمیت، مری الیزابت وینستد، کلایو اوون، بندیکت وانگ و لیندا ایمند، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Gemini Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید بنیاف، نویسنده سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده داشته است.

گفتنی است انگ لی از تکنولوژی بالاترین فریم ریت که با نام HFR نیز شناخته می‌شود، برای ساخت این فیلم استفاده کرده است و بدین ترتیب فیلم Gemini Man قرار است با بالاترین فریم ریت ممکن که ۱۲۰ است، در سینماها اکران شود. همچنین شرکت پارامونت پیکچرز یک نامه به برخی از صاحبان سالن‌های سینما ارسال کرده که در آن دستورالعمل‌هایی در مورد چگونگی اجرای این فیلم با فریم ریت ۱۲۰ یا HFR نوشته شده است. پیش از این، برای ساخت فیلم Billy Lynn's Long Halftime Walk (پیاده‌روی طولانی بیلی لین بین دو نیمه) به کارگردانی انگ لی و با بازی جو آلوین، کریستن استوارت، کریس تاکر، گرت هدلند، وین دیزل و استیو مارتین، که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، از تکنولوژی فریم ریت ۱۲۰ استفاده شده بود.

فیلم Gemini Man برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده