نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵

اولین تریلر فیلم Bad Boys for Life به زودی منتشر می‌شود

به‌تازگی سونی پیکچرز اطلاعات اولین تریلر رسمی فیلم Bad Boys for Life با بازی ویل اسمیت را ثبت کرده که حکایت از نزدیک بودن به انتشار این تریلر دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی) به‌زودی منتشر خواهد شد. طبق خبری که تریلرترک منتشر کرده، شرکت سونی پیکچرز اخیرا اطلاعات اولین تریلر رسمی را در سایت BBFC که هیئت رده‌بندی سنی فیلم‌های بریتانیا است، ثبت کرده که طبق آن، مدت زمان اولین تریلر قسمت سوم فیلم Bad Boys (پسران بد) قرار است ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه باشد. قابل انتظار است که این تریلر همزمان با اکران فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) و فیلم Hustlers (شیادان) در سینماها نمایش داده شود که پیش‌بینی می‌شود چند روز زودتر شاهد انتشار این تریلر باشیم. همچنین با توجه به سابقه فیلم‌های سونی پیکچرز، فیلم Bad Boys 3 (پسران بد ۳) نیز ممکن است دارای دو تریلر که یک تریلر برای بازار آمریکای شمالی و تریلر دیگر برای بازار بین المللی با تصاویر و مدت زمان متفاوت است، باشد.

 اطلاعات اولین تریلر رسمی فیلم Bad Boys for Life 

ویل اسمیت، مارتین لارنس، جو پانتولیانو، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، چارلز ملتون، پاولا نونز، نیکی جم، دی‌جی خالد، جیکوب اسکیپیو و ماسی فورلان، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bad Boys for Life حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. عادل ال عربی و بلال فلاح که بیشتر برای کارگردانی فیلم Black (بلک) شناخته شده‌اند، وظیفه کارگردانی قسمت فیلم Bad Boys را براساس فیلمنامه‌ای از کریس برمنر، بر عهده داشته‌اند. تمرکز قسمت جدید فیلم پسران بد روی عملیات پلیس میامی و اعضای تیم AMMO برای سرنگونی یک باند کارتل مواد مخدر به رهبری آرماندو آرماس است. آرماندو یک قاتل خونخوار با طبیعتی فاسد و ترسناک است که او به کار در کارتل تعهد دارد و مادرش به او دستور قتل مایک لاوری را داده است.

فیلم Bad Boys for Life برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی‌ ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع TrailerTrack
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده