نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

جورج یانگ در فیلم Silvercup به آنابل والیس پیوست

چندی پیش اعلام شده که جیمز وان قصد ساخت یک اثر ترسناک دیگر به نام Silvercup با بازی آنابل والیس را دارد. حالا به‌تازگی اعلام شده که جورج یانگ هم به این تیم پیوسته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، براساس گزارش جدیدی که سایت خبری ورایتی منتشر کرده، یک بازیگر انگلیسی به نام جورج یانگ قرار است نقش شخصیت مرد اصلی پنهانی‌ترین اثر ترسناک جیمز وان را ایفا کند. جورج یانگ در این اثر ترسناک قرار است در مقابل آنابل والیس قرار بگیرد. مدتی است که جیمز وان مراحل اولیه ساخت این اثر را آغاز کرده است. فیلم Silvercup (جام نقره) که همان اثر ترسناک جدید وان محسوب می‌شود، قرار است پاییز سال جاری، مراحل اصلی تولید و فیلم‌برداری خود را آغاز کند؛ پیش از اینکه جیمز وان در سال ۲۰۲۰ با جیسون موموا به سراغ ساخت دنباله فیلم Aquaman (آکوامن) برای شرکت دی سی برود.

جزئیات و طرح کلی فیلمنامه فیلم جام نقره در حال حاضر مشخص نیست و هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است؛ حتی جزئیاتی درباره اینکه جورج یانگ قرار است چه نقشی را در این اثر ایفا کند. جیمز وان طرح کلی این اثر و داستان آن را با کمک فردی به نام اینگرید بیسو نوشت. علاوه‌بر این، او قرار است به همراه مایکل کلیر، ازطریق شرکت Atomic Monster خود، تهیه و تولید این اثر ترسناک را برعهده داشته باشد. هنوز در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی قرار است نگارش فیلمنامه فیلم جام نقره را برعهده داشته باشد و هنوز انتخابی صورت نگرفته است.

از آنجایی که فیلم Silvercup یک اثر مستقل محسوب می‌شود، به خاطر قانون آثار مستقل کالیفرنیا، هزینه‌ها و مالیاتش تا حدودی کاهش پیدا می‌کند. علاوه‌بر این، تمام هزینه‌های این اثر مستقل توسط دو شرکت Starlight Media و Midas Innovation تأمین شود. لازم به ذکر است که این دو شرکت ذکر شده حق و حقوق انتشار این اثر را در کشور چین خواهند داشت. از طرف دیگر هم شرکت نیو لاین (New Line) توزیع و انتشار در نقاط مختلف دیگر دنیا را برعهده خواهد داشت.

سابقه همکاری جیمز وان و شرکت نیو لاین به چند سال پیش و ساخت اولین قسمت سری فیلم Conjuring (احضار) بازمی‌گردد. همین اثر آنقدر محبوب و موفق شد که چندین اسپین آف هم از آن به روی پرده سینماها رفت. به‌طور مثال فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لیورونا)‌ یکی از همان اسپین آف‌هایی محسوب می‌شود که ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده سینماها رفت. فیلم جام نقره، اولین اثری است که جورج یانگ در آن نقش شخصیت اصلی را داستان را ایفا می‌کند. او در مینی سریال Grace (گریس) که یک اثر آسیایی بود و در سال ۲۰۱۴ از شبکه HBO پخش شد، نقش برجسته‌ای داشت. او همچنین اخیرا در دو بخش اول یک سری فیلم مستقل به نام A Bread Factory (یک کارخانه نان) هم ایفای نقش کرده است. از جمله آثار تلویزیونی سابق او می‌توان به سریال Containment از شبکه The CW اشاره کرد.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده