نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۹

پوستر و تصویر جدیدی از انیمیشن Onward منتشر شد [D23 2019]

در طول پنل بخش سینمایی والت دیزنی در  D23 2019، پوستر و تصویر جدیدی از انیمیشن Onward با صداپیشگی‌های تام هالند و کریس پرت منتشر شدند.

ماه خرداد امسال بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اولین تیزر تریلر انیمیشن Onward (به پیش) را منتشر کردند که حاوی نخستین تصاویر رسمی این انیمیشن سینمایی می‌شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر و پوستر جدیدی از این انیمیشن منتشر شده‌اند. بنا به اخبار نمایشگاه D23، یک تصویر جدید از انیمیشن Onward منتشر شده است که در آن شاهد حضور ایان با صداپیشگی تام هالند و بارلی با صداپیشگی کریس پرت هستیم؛ درحالی‌که آن‌ها یک چوب جادویی را در دست دارند اما نمی‌توانند آن را کنترل کنند! همچنین پوستر جدیدی از انیمیشن Onward نیز منتشر شده است که درواقع ژاکت بارلی را نشان می‌دهد و احتمالا به برخی از اتفاقات حاضر در فیلم‌نامه‌ی اثر اشاره دارد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر و تصویر را مشاهده کنید.

پوستر انیمیشن Onward

تصویر انیمیشن Onward

انیمیشن Onward داستان ۲ برادر از نژاد اِلف‌ها با نام‌های بارلی، برادر بزرگ‌تر و ایان، برادر کوچک‌تر و خجالتی را در حومه‌ی شهری قرارگرفته درون یک دنیای خیالی و فانتزی دنبال می‌کند. شخصیت‌هایی که درکنار هم، یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در دنیای‌شان وجود دارد یا خیر، آغاز می‌کنند. آن‌ها درواقع در این ماجراجویی به‌دنبال یافتن پدر مرحوم خود در جهانی دیگر هستند. در طول پنل، ۸ دقیقه ویدیو از این انیمیشن نیز نمایش داده شد که تمرکز آن روی بخش‌هایی از همین تلاش آن‌ها و ماجراجویی‌های‌شان بود. کریس پرت در نقش بارلی، تام هالند در نقش ایان و جولیا لوئی درایفوس و اکتاویا اسپنسر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Onward حضور دارند و به صداپیشگی شخصیت‌های آن می‌پردازند. دن اسکنلون، کارگردان انیمیشن Monsters University (دانشگاه هیولاها) نیز وظیفه‌ی کارگردانی انیمیشن Onward را بر عهده دارد.

انیمیشن Onward قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود. همچنین اکنون همه‌ی مخاطبان می‌دانند که میخائل دانا که برای موسیقی متن فیلم Life of Pi (زندگی پی) برنده جایزه‌ی اسکار شد و جف دانا که ساخت موسیقی متن انیمیشن The Good Dinosaur (دایناسور خوب) را در کارنامه دارد، برادرهایی باشند که وظیفه‌ی ساخت موسیقی متن انیمیشن Onward بر دوش آن‌ها قرار گرفته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده